Blir stor gosse?
Pepsi är född på en kull där dem är 6 syskon totalt.
Han var minst i kullen.
Han vägde mycket mindre än sina syskon.
Nu väger han hela 750 gram och är "bara" 3 ½ månad gammal! haha
Han har alltså gått upp ca 50gram/vecka har jag räknat ut sedan kom till mig haha Bara spurtat iväg i växt och vikt. Trodde han skulle förbli minst i kullen eftersom det tog tid innan han kom upp i 300 gram hehe.De blir ju oftast mindre i stora kullar och tar oftast mer tid på sig att utvecklas :)
Han blir nog en stor gosse eller vad tror ni? 
Morris & Pepsi på bilden 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Klart han blir :-D
Och jag gillar det namnet skarpt ,Pepsi … fast jag dricker Cola, men inte lika gullt namn …..
#1 Hehe hoppas på det :) Hoppas han blir en riktigt bamse hihi Hans pappa Blåbär är inte så liten.
Jag dricker både Pepsi och Cola :) Lika gott vilket som ^^,
Dock gillar jag Pepsi mer, så därför fick han heta det hehe han är lika beroendeframkallande som Pepsi med 

#2 Nää iINTE lika gott alls, stor skillnad. Men jag tror egentligen att dricker man bara en sort så vänjer man sig vid den och ogillar dom andra. Får börja med Pepsi nu då så jag får enn anledning till att döpa ett marsvin till Pepsi. Passar både honor och hanar. :-D
Hm! ska Millas nya namn bli Pepsi? …. ;-)
#3 Hehe jag gillar cola och pepsi på olika vis. Men har blivit mer och mer förtjust i Pepsi just nu hehe:) Har olika perioder vad jag dricker mest ;)
Ja Pepsi passar vilket som hihi