Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: off-topic
Läst 482 ggr
[SallysPigge]
0

Är nu så upprörd så jag spricker!

Mina döttrar skulle för några veckor sedan få en varsin ny mobil, touch. Men dom var slut så vi skulle få vänta i ca 3 veckor. I onsdags kom en mobil till den ena dottern men inte den andra. Nu fick vi veta att den andra kommit samma dag men att hemköp som delar ut den inte reggat den. Så vi inte fått ett sms om den. Den ligger alltså på Hemköp som inte vet vart den är och ska inventera under helgen, har vi tur då så får vi ett sms om att hämta den på Måndag …. INTE KLOKT!

Tur att den lilla dottern kan trösta sig med en marsvinshane imorgon som vi ska hämta.

Fridaaaa
0

Ibland undrar man vad dem tänker med.

Jag förlängde mitt abonnemang på telenor och fick då en ny telefon. Fråga om allting jag hade innan (t.ex under 26) skulle vara kvar. Ja säger han. 
Tog över 2 månader innan jag fick tillbaka det igen,trots att jag ringde 4-5 gånger till dem.

Vad är det för mobiler dem ska ha? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Samsung Galaxy Ace.

Köpte själv en Galaxy Z samtidigt men den fick jag på direkten. :-)

Men min dotter är inte glad nu, speciellt när man vet att den kom i onsdags till Gbg men att Hemköp inte har någon som helst koll.

Men i morgon får hon trösta sig med Nogger, den randiga killen som din mamma har :-D

[SallysPigge]
0

Förrästen du säljer inga marsvin?

Fridaaaa
0

#2 Illa :S
Ja just det ja ;)
#3 Nej har bara 4 gossar ;) Så inte så lätt att få bebbar hihi :=D

[SallysPigge]
0

#4 Tänkte inte på att du bara har pöjkar :-D

Fridaaaa
0

#5 Hehe :)
Har bara blivit så :P Funderade förra året på att skaffa 2 flickor men sedan fick jag då 2 skinny av svärmor, pojkar, så har blivit att jag har dem nu hehe :D

[SallysPigge]
1

Är så sugen på en hona till nu, speciellt när våra småpojkar snart lämnar mamma. Kommer ju vara jätte tomt i den stora buren dom har.

Moa-16
2

Var väl inte så farligt, hade väntat mig något värre helt ärligt =p

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
0

#7 hehe okej :D

[SallysPigge]
0

#8 Nähä kanske inte men för min dotter så är det däremot inte så kul när hennes syster, jag och sambo sitter med våra nya och hon längtar efter sin.

Nu har vi fortfarande inte fått nått sms från posten att den kommit fram. Så vi ringde till 3 som tror sig ana att någon postanställd lagt den i fickan. Och det gör ju inte dottern gladare direkt … dom ska återkomma om det om ett par timmar så får vi se vad som händer.

Suck!

Fridaaaa
0

#11 Ibland blir man bara less :S Obestämd

[SallysPigge]
1

Igår äntligen så fick "MinNogge" alltså min dotter sin efterlängtade mobil. Så nu är hon riktigt glad och vi andra med henne :-D

Moa-16
0

#13 Vadå, MinNogge? Heter din dotter så? o_o

[SallysPigge]
1

#14 Ja det gör hon …. här inne :-D

Moa-16
0

#15 Jaha, så långt tänkte jag inte.