Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 789 ggr
[SallysPigge]
1

Rackarna Smög :-D

Igår så fick mina kräsna damer Vitkål och röd paprika i småbitar i en kompott. Och detta för att få dom att äta paprika. Oskyldig

Vitkålen åts upp och timmarna gick men varje gång jag kollade skålen så började jag mer och mer fundera på om paprikan började smått försvinna. Obestämd

När jag tillslut skulle gå lägga mig och dom skulle få lite havre och pellets så ser jag att all paprika var borta Skrattande. Dom hade smugit med paprikan hela dagen. :-D

Och nu ska dom få en ny skål fast denna gång drar jag ner lite på vitkålen för att få dom att äta upp paprika lite fortare denna gång.

YES Jag vann över dom Cool

Fridaaaa
0

Vad bra! :D Jag ska göra en varsin skål till var bur till mina nu med vitkål & paprika :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
0

#1 Mums! :-D

Ska bli bra nu när dom får paprika, för jag köpte ju 1 kg på Netto för 12:-. Men har nu börjat upptäcka att hållabarheten inte är så bra. Så imorgon får dom bara paprika, behöver ju hjälp att äta upp den. :-D

Fridaaaa
0

#2 Nej dem färdigpacketerade tycker jag håller sämre än "plockpaprika" =)

[SallysPigge]
0

#3 Ja det verkar så men är det billigt och alla grisar gillar dom så ärdet ju jätte bra :-D

Imorgon får det bli en kompott av paprika i alla färger :-D

Fridaaaa
0

#4 Ja då är det tipptopp mina älskar ju det så när jag köper färdigpacketerat får dem mer av just paprika :D

Picasso
0

Grattis du ser trägen vinner Tungan ute När de äter paprika med god aptit så är det bara att göra likadant med andra grönsaker som är nya för Sally och Tindra Flört

[SallysPigge]
0

#7 Ja jag får göra det :-D

Picasso
0

#7 ja och nu vet du ju att du vinner till slut ;)

[SallysPigge]
0

#8 Ja jag hoppas det, men när jag just kollat dom så har dom massor av paprika kvar. Det måste nog ta ett antal timmar innan dom försvinner, så kampen är nog kvar. :-/

_Charlie
0

Jag älskar dina flickor. De är så underbara! :D

Picasso
0

#9 klart du gör ;) Jo men det kan ta tid innan allt är uppätet, Bosse och Sixten brukar ha vitkål kvar, de äter det godaste först…

[SallysPigge]
0

#10 Jag älskar dom med, man märker när dom är sura på en …. som nu antar jag :-(

#11 Just därför minskade jag på vitkålen idag …..

Ja ja dom överraskade mig igår så hoppet finns kvar idag :-D