Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1133 ggr
_Charlie
3

Nums + Plura = Sant

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa detta då det är så otroligt gulligt. ;) Allt som oftast klättrar Plura upp på Nums, och varje gång ligger Nums snällt kvar och låter honom klättra bäst han vill. Flera gånger har jag hittat dom sovandes på detta vis. Ikväll ligger dom så här. Kanske inte den mest smickrande platsen för Nums att sova på, ;)

Syskonkärlek. ;)

Fridaaaa
1

Naw så charmigt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lixim
0

sötisar

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

_Charlie
1

Visst är dom! :D Man märker hur mycket de tycker om varandra. De gör allt tillsammans, sover samtidigt, äter samtidigt osv. Med helt skilda personligheter, den ena lugnet själv, den andra världens yrväder. Blir nästan lite ledsen när jag tänker på mitt första mail till uppfödaren där jag skrev att det var Plura jag var mest intresserad av, men var det nu så att hon helst ville att de skulle flytta tillsammans så kunde jag ta båda. Jag är otroligt glad att hon sa att de helst flyttar tillsammans för efter endast 2 dagar med Nums undrar jag hur jag kunnat leva UTAN en Nums hela livet. ;) Fler Nums till folket! ;) ;)

[JennyNorgren]
1

Åh ! Dagen skratt 

Vad fina dem är ! Åh vilken charmig bild den då !! =)

[JennyNorgren]
0

Oj Hur gjorde jag den stora texten ? :O

_Charlie
0

#5 Haha ja hur gjorde du den? ;)

Isnona
1

Vad sött! :*

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Svea-
0

Hihihih.. supersött!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[SallysPigge]
0

Åh vad söta! :-D

En väldigt roligbild om jag får säga så :-D

[JennyNorgren]
0

#6 Hur i hela friden gick det till. Haha nu fattar jag ingeting xD

Mixxie
0

Vad sött :) Innan jag läst texten och bara sett bilden trodde jag att det var ett marsvin som gjorde en kullerbytta :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/