Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: raserfärgerteckningar
Läst 1045 ggr
mjuhm
0

Satin?.. Förlåt för ännu en satintråd.

Haha, en ännu satinundring, men innan jag bara frågar rakt ut här, så har jag faktiskt försökt jämföra en heeel del..

Vad jag redan fått klart för mig så är Rufus satin:(

Men efter att ha upptäck att mitt nya marsvin glittrar så tror jag även att han är satin..? Jag visste ingenting om satinsjukan när jag köpte dessa. Rufus är köpt 2009, & Simba är köpt i år, eller jag fick Simba.

Dom är 1 & 2 år gamla om det spelar nån roll..

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

mjuhm
0

putt

HannaVastervik
0

Tror inte att Simba är satin.

mjuhm
0

Vilken lättnad.. :D

Mojma
0

Marsvinet på första bilden tror jag tyvärr är satin. Men inte bild nr 2. Det är svårt att säga såhär över bilder men det är vad det ser ut tycker jag. Be någon snäll här på forumet som kanske bor i närheten av dig att kolla på dem? Det kan säkert någon här ställa upp på bara det är inom rimligt avstånd. Hoppas ingen av dem är satin! Lycka till.

Fridaaaa
0

#4 Står i texten att han är det ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mojma
5

#5 - ;) "Vad jag redan fått klart för mig så är Rufus satin:(" - Misstag av mig att ta detta som en tolkningsfråga. Mitt inlägg handlade inte bara om mitt svar om det första marsvinet utan även det andra som TS ej visste om det var satin eller ej. Men det är ju bra att du finns här på forumet som kan peka på minsta detalj :)

Fridaaaa
0

#6 tänker inte ens diskutera det dumma och elaka påståendet. tack och hej

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Alexis78]
6

#7# Men det stämmer ju, ibland är det väldigt tålmodsprövande.

Varför måste du påpeka varenda liten miss någon gör? Jag förstår inte det.

Lyan
0

På den bilden ser inte Simba ut att vara satin.

Mojma
8

#7 - Jag tycker knappast det var något elakt. Du bestämmer ju själv att vara på & påpeka ständigt på detta forum, så fort någon missar något eller vad det nu kan vara den gången. Då får man också stå för det sen. Folk blir irriterade när någon ska anse sig själv vara "viktig". Inte särskilt märkligt. Om du nu inte märkte det så ansträngde jag mig för att INTE låta elak utan mer ge en hint till att du inte behöver påpeka allt Hela tiden. Läs igen!

#8 - Förstår inte heller poängen…