Uppburrad päls? Temperatur?
… På mina korthåriga tjejer ikväll. Kan detta bero på att de tycker det är kallt? Alla har likadan uppburrad päls. Precis som att de reser ragg men under lång tid, om ni förstår. Sjuka är de ju inte iaf så därför jag tänkte att de kanske fryser :( Är det möjligt? Det är 21 grader inne i det rummet där marsvinen står ungefär, ska kolla för exakt temp alldeles strax. Min snåla hyresvärd har bytt termostat i alla element så vi inte skall kunna få varmare än 21 grader. Stackars mina små grisar.
Mina korthår har så gott som alltid uppburrad päls när de äter grönsaker. Det är inget jag har tänkt på eftersom alla har det och dagligen :P Tror inte det är någon fara med dina heller. Varmare än 21 grader behöver de inte ha det så du kan vara lugn.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ja mina åt grönsaker nyss när jag såg detta! Har inte tänkt på att det kan ha varit för att de åt just då. Varför gör de så när de äter grönsaker? :O Är det för att det är så gott? Haha.
Vad bra då ska jag inte oroa mig då, tack! :)
21 grader är definitivt inte för kallt för små grisar, inte ens för mitt skinny ;)
Jag har 19-21 grader där jag har mina marsvin, lagom temperatur :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja jag blev nog lite nojjig ;) Lätt att bli det när de burrar upp pälsen för då ser det ut som att de fryser. Haha :)
De kanske burrar upp sig för att se större ut, så de andra inte tar deras gottis?
#5 - Haha vad kul det kan du faktiskt ha rätt i! Vilken smartis du är då =)
#6 Alltid. Min intelligens vet inga gränser… ;-)
#7 - Märker det nya Einstein! Fast i kvinnlig form då. ;) Einstein-a kanske hihi.