Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1745 ggr
Sandra-B
0

Ny funktion på iFokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

iFokus har lanserat en ny funktion som går ut på att man ska samla guldmynt.

Det kommer längre fram att lanseras nya funktioner/tjänster som man endast kan köpa med dessa Guldmynt.

Läs mer om guldsamlandet här.

Lycka till!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Moa-16
0

Har dom börjar med det än? Jag har inte sett en enda!

Fridaaaa
0

#1 Japp dem har börjat men har inte heller sett några än men hört några som har sett och samlat in

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

Hihi, jag hittade ett nyss :-D Fast kommer nog bli småhispig av det här :-/

Moa-16
0

Meeeeen, jag som tycker jag tittar hela tiden >_< Hur stora är dom?

Lyan
0

Under rutorna till höger (i denna tråden precis till höger om Sandras signatur) finns en blå bild där det står ETT Guldmynt. Där finns en tom mörkblå cirkel om det inte är ett mynt och är det ett mynt så blir det gult

Moa-16
0

#5 Jaaha, nu ser jag ju! Det fattade jag inte -.-

[SallysPigge]
0

Har massor, började redan går/natt Tungan ute

Picasso
0

#7 vaaa har du tjuvstartatSkrattande Själv har jag två men det är inget jag tänker jagaFlört

[SallysPigge]
0

#20 jag har ……… 20 …… Skäms

Picasso
0

#9 Jaha, lär nog dröja innan jag kommer upp i det antalet, om jag nu gör detTungan ute

[SallysPigge]
0

Buhu jag missade nr 21 just …. Gråter glömde kolla …

Kan tro att det gäller livet ju ….. ;-)

gnagarlover
0

hmmm. har inte sett en enda Skrikandes

[SallysPigge]
0

#12 Kanske lika bra det, får man en så vill man ha mer … och lite till .. sedan blir man helt galen …. ;-)

Nåja sär det väl inte riktigt men bara nästan … :-D

Picasso
0

#11 skrattar förlåt men det verkar som du blivit beroende av jakten på Guldmynt ;-)

Picasso
2

#13 brukar kallas guldfeber…Tungan ute

[SallysPigge]
0

#14 Beroende … jag? Nä … Oskyldig

Synd att det inte var riktiga mynt då :-P

Lyan
0

#16 Riktiga Guldmynt hade inte varit fel!

3 har jag hittat nu :-P

Picasso
0

#16 Nähä…det är du inte…Flört

Nej det tycker jag är tur, hade det varit riktiga Guldmynt här inna hade man bara köpt massa grisar för guldmyntenTungan ute

[SallysPigge]
0

#18 Ja man hade nog det …. :-)

Men erkänn nu alla visst har ni kollat lite mer extra nu …. se så erkänn … Jag vill inte vara galen ensam ….. ;-)

Picasso
1

#19 Japp…jag hase gjort detTungan ute

Näe jag kollar inte alls…har bara 10 nuFlört

[SallysPigge]
0

#20 Visste det man kan inte låta bli att titta :-D Och när man väl tittar så kan man klicka ….

Picasso
0

#21 precis och man kan inte låta bli och klickaSkäms

[SallysPigge]
0

#22 ha ha Cool

gnagarlover
0

hitta var?

Picasso
0

#24 på höger sida under mina sajter finns en blå box som det står guldmyt på, där dyker mynten upp ca var 5 min sen är det bara och klicka på myntetSkrattande

gnagarlover
0

ahaha trodde det var reklam hihihiSkrikandes

Fridaaaa
0

#24 Bland reklamen på högersidan finns en box där det står "guldmynt),en blå
(finns bland reklamen på min sida i alla fall)

Picasso
0

#26 det trodde jag också först…Flört

[Alexis78]
0

5 St har jag hittat, men jag tycker det är rätt jobbigt att tänka på så jag missar nog många fler än jag hittar.

[Alexis78]
0

Fast det var inte så jättesvårt att hitta, nu är jag uppe i nio och jag har inte ens letat, det räcker att man vet var de finns så ser man tydligt när de dyker upp.

Fridaaaa
0

Hos mig har det inte kommit upp en enda :( Har kollat noga och ofta :S

Picasso
0

Nu är jag lite nyfiken…hur många Guldmynt har ni samlat ihop under dagen/kvällen???

Fridaaaa
0

#32 Tog precis mitt första! haha

Picasso
0

#33 Då är du på gång nu då Flört

Fridaaaa
0

#34 Japp alltid en början ;)

Moa-16
1

Jag förstår inte hur ni kan hitta så många, jag har tittat men endå inte sett någon… Måste vara något fel på min -.-

Fridaaaa
0

#36 Verkar vara något fel här med, bara sett ett enda på flera timmar Förvånad

Moa-16
0

#37 Dom automater som det komma ur hela tiden måste ha fått vårat guld iställe ;D

Fridaaaa
0

#38 Dem har snott allt vårt guld! haha :D

[Alexis78]
0

Är uppe i tio nu. Grejen är att man måste vänta så att sidan verkligen har laddats helt. Om man bara går in i en tråd och kollar direkt så är det naturligtvis inget mynt där.

Fridaaaa
0

#40 Dem kommer nog bara då och då :) För jag brukar låta sidan ladda helt men bara sett ett mynt ännu :S

[SallysPigge]
0

#32 Jag har hittat  23 sedan sent igår. :-D

[Alexis78]
0

#41# Självklart är de inte där varje gång man går in i en tråd, då skulle ju alla medlemmar få full pott med en gång och inte behöva "leta".

Men det jag menar är att man får vänta en liten stund innan myntet dyker upp, antagligen för att man inte bara ska kunna hoppa från tråd till tråd och samla dem utan att man faktiskt måste stanna en stund i tråden.

Picasso
0

#42 då leder du nog ligan Tungan ute

Fridaaaa
0

#43 Skrev inte heller att dem skulle vara i varje tråd ;)
Läste någonstanns att det kom upp ca var 5 min max:)

[SallysPigge]
0

#44 Jo kanske men ni har haft en bra stund på er att komma ikapp. Har sysslat med annat ett tag :-D

Picasso
0

#46 Sant men jag tror att de flesta här har sysslat med annat ikväll, men vi får väl se om det dyker upp en ny ledareTungan ute

[SallysPigge]
0

#47 Ok … men det är + 1 nu :-P

Picasso
0

#48 Om inte någon sitter här non stop en hel dag eller kväll/natt så tror jag du blir svårslagenFlört

[SallysPigge]
0

#49 Ja kanske här inne på MiF men det finns säkert värre på andra forum. Hoppas jag í alla fall. :-D

[Alexis78]
0

#45# Svarade mer på ditt "Dem kommer nog bara då och då :)" i inlägg 41, det är ju liksom självklart och står i beskrivningen om mynten :)

Men man måste också ha tålamod när man letar efter dem eftersom de inte syns direkt. Bara så jag menade :)

Moa-16
3

Nu har jag äntligen hittat mitt första! Vad glad man blir, bättre än julafton ;)

Lyan
0

Jag har 14 nu. Skulle tro att så länge mynten finns kommer man glömma att kolla och störa sig på det men när de försvinner! Ja, då sjutton kommer man komma ihåg det >< Jag är nog lite för tävlingsinriktad för sådant här också :-/

flocken
0

Bara jag som fattar noll & inte ser ett enda…För blond..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Picasso
0

#54 Nej det tror jag inte ;) På höger sidan finns en blå box under mina sajter…där dyker mynten upp ca var 5,e minutSkrattande

flocken
0

#55 hmm..någon blå box ser jag inte. får gå ut med hunden & kolla senare. Lovar För blond ;)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

flocken
0

ja men. Kunde ingen sagt att det var en STOOOR ruta. Letade efter en pytte, pytte liten..Tungan ute

…………………………………..

Picasso
0

#57 Där ser du..du är inte för blondFlört Jooo det är en stor ruta…

[JennyNorgren]
0

Hur många har ni ? jag är uppe i 21 =) kom på efterslänten först för jag fattade inte var myntet skulle vara xD

Binajis
0

Började igår natt, har 27 :P Blir barnsligt exalterad, skäms på mig!

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[JennyNorgren]
0

#60 Hahaha jag med !. Blir som ett barn på julafton när jag ser att det är et mynt där xD. Tur att ingen ser mig :D

Fridaaaa
0

bara 6 st. dykter inte upp knappt några på min hur jag än gör :S

[Alexis78]
0

53 än så länge.

Sandra-B
0

Har ni sett att "Guldmynts"-shoppen har öppnat nu?

**SMF 237 Sweet Dream's 

[Alexis78]
0

#64# Vad kul :) Men jag är tyvärr lite korkad så jag fattar inte riktigt, tex miljöbilen, alltså vad är det meningen att man ska göra med den, eller det andra? Skicka dem till folk via pm, som ett kort? Får skylla på att jag är trött för det är säkert väldigt logiskt egentligen :)

Sandra-B
0

Ingen aning, men jag antar att det är något sådant.
Jag är nog också trött… ;-)

**SMF 237 Sweet Dream's 

Binajis
0

Jag har inte hittat ett enda mynt på hela dan :( jag som hade sånt flyt.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Moa-16
0

#64 Vilka dåliga saker man kunde köpa, skickar aldrig meddelande. Slipper man iofs titta efter mynt något mer -.-

[JennyNorgren]
0

#68 Helt rätt. Haha. jag som tyckte det var så kul med en ny funktion. Men det där var dåligt. Haha jag skickar inte heller medd till folk xD

[SallysPigge]
0

Va var detta man kunde köpa? Trodde det var mer spännande …. Men vill ni så får ni skicka till mig ….. ballonger …. men bara idag :-D

Skoja bara men jag fyller tyvärr år idag ….. och jag har börjat räkna bakåt …. :-S

Men tillbaka till guldmynten, det kommer väl något annat en det här?

Fridaaaa
0

#70 Grattis i efterkott!:D

[Alexis78]
0

#68# Ja det var tråkigt, trodde (ego som man är) att det var något roligt till ens egen sida eller liknande.

HannaVastervik
0

Nääe, nu har jag kollat o kollat, men den där rutan är ju alltid tom utan mynt i!

[Alexis78]
0

#73# Jag hat 70 så ibland finns där mynt :)

Men det är rätt tråkiga saker man kan köpa ändå.

HannaVastervik
0

Jo men vore kul att få något mynt iaf :/

HannaVastervik
0

Haha NU hittade jag ett bara för det så nu har jag iaf ETT, äntligen!