Mysfaktor i massor :-D
Hahahahaha De får vi inte hoppas ;)
#3 Nä hur skulle det se ut …. :-D
#4 Fast det är riktigt fint faktiskt ! Även om marsvinen förmodligen inte bryr sig så mycvket :D
Grymt snyggt och mysigt! :)
Ser riktigt mysigt ut! Brukar ha något liknande till mina med när det närmar sig jul :-)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Fast det sitter så dom får ha det året runt :-D Men under sommaren så lär jag inte tända.
Kände att jag behövde något, dom är ju i vardagsrummet och ibland ivill man ju släcka ner och ha det mysigt, men ville inte låta dom ha det för mörkt. Så nu får vi alla njuta :-D
#8 Vaaa har du öppnat grisbordell
Det ser väldigt julmysigt ut 

Åh vilken mysfaktor, tror grisarna också tycker det 
MYSIGT! :D
Fixar en till min lilla hamster nu på en gång :)
#9 Ja, fast just nu är den stängd, dom behöver ju vila emellanåt ;-)
Sonen tände den diekt i morse, han älskar detta, men nu är den släckt. Men känner jag min son så tänds den vi 16.30 igen när han kommer hem …. :-D
#12 Ok, de har vintervila då
Jo men det är kanske roligare med ungar på våren.
jag förstår honom det ser helmysigt ut..
#13 Ja sonen är för lik mig … älskar allt sådant här själv :-D
Fast sambo ser bara elräkningen ….. :-D
#14 Det bästa med hösten/ vinter är alla värmeljus, elda i kaminen är inte heller fel
men den kan inte bli så hög tycker jag
#15 Nä så farligt blir det inte, MEn vi har fler slingor, å¨balkongen, dock ännu inte tänd och en med lampor i form av hjärtan i ett fönster som tänds ibland. :-D
Skulle med vilja ha en kamin/spis att elda i … bor i höghus …. :-/
#46 Låter mysigt 
Skulle gubben muttra om elräkning…så kan du ju bara säga vad tror du det kostar och värma upp ett gammalt hus byggt på 1800-talet 
hmm kan bli lite kneppigt med spis/kamin i höghus
#17 Han muttrar inte ännu, tycker bara jag och sonen är lite knäppa … :-)
#18 vad bra, nädå ni är fullständigt normala…
vem vill inte ha det mysigt i höstrusket
#19 Har sett att en granne i ett annat hus har tänt sin slinga redan på balkongen, blir sugen på att tända våran med. Men får väl vänta lite till … men bara lite … :-D