Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1197 ggr
[SallysPigge]
0

Mysfaktor i massor :-D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har skämt bort grisarna idag med lite myslampor. Om dom gillar det eller inte är ju en annan sak …. men sonen älskar det. Hela hemmet är nu nersläkt så marsvin får mys. Cool

Tagit lite olika varianter av bilder.

Och så ni vet ingen sladd eller lampa kommer dom åt.

[SallysPigge]
0

Sladden med lampor svar fasligt lånt efter tag funderade jag på att klä marvinen med …. Flört

[SallysPigge]
3

Man kan tro do  har öppnat en bordell  Förvånad….. Flört

[JennyNorgren]
0

Hahahahaha De får vi inte hoppas ;)

[SallysPigge]
0

#3 Nä hur skulle det se ut …. :-D

[JennyNorgren]
0

#4 Fast det är riktigt fint faktiskt ! Även om marsvinen förmodligen inte bryr sig så mycvket :D

[Sara-]
0

Grymt snyggt och mysigt! :)

Isnona
1

Ser riktigt mysigt ut! Brukar ha något liknande till mina med när det närmar sig jul :-)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

[SallysPigge]
0

Fast det sitter så dom får ha det året runt :-D Men under sommaren så lär jag inte tända.

Kände att jag behövde något, dom är ju i vardagsrummet och ibland ivill man ju släcka ner och ha det mysigt, men ville inte låta dom ha det för mörkt. Så nu får vi alla njuta :-D

Picasso
0

#8 Vaaa har du öppnat grisbordellFörvånad Det ser väldigt julmysigt ut Skrattande

Misarn
0

Åh vilken mysfaktor, tror grisarna också tycker det Glad

Sagaaa
0

MYSIGT! :D

Fixar en till min lilla hamster nu på en gång :)

[SallysPigge]
0

#9 Ja, fast just nu är den stängd, dom behöver ju vila emellanåt ;-)

Sonen tände den diekt i morse, han älskar detta, men nu är den släckt. Men känner jag min son så tänds den vi 16.30 igen när han kommer hem …. :-D

Picasso
0

#12 Ok, de har vintervila då Flört Jo men det är kanske roligare med ungar på våren.

jag förstår honom det ser helmysigt ut..Glad

[SallysPigge]
1

#13 Ja sonen är för lik mig … älskar allt sådant här själv :-D

Fast sambo ser bara elräkningen ….. :-D

Picasso
0

#14 Det bästa med hösten/ vinter är alla värmeljus, elda i kaminen är inte heller felCool

men den kan inte bli så hög tycker jagFlört

[SallysPigge]
0

#15 Nä så farligt blir det inte, MEn vi har fler slingor, å¨balkongen, dock ännu inte tänd och en med lampor i form av hjärtan i ett fönster som tänds ibland. :-D

Skulle med vilja ha en kamin/spis att elda i … bor i höghus …. :-/

Picasso
0

#46 Låter mysigt Skrattande

Skulle gubben muttra om elräkning…så kan du ju bara säga vad tror du det kostar och värma upp ett gammalt hus byggt på 1800-talet Flört

hmm kan bli lite kneppigt med spis/kamin i höghusFlört

[SallysPigge]
0

#17 Han muttrar inte ännu, tycker bara jag och sonen är lite knäppa … :-)

Picasso
0

#18 vad bra, nädå ni är fullständigt normala…Skrattande vem vill inte ha det mysigt i höstrusketFlört

[SallysPigge]
0

#19 Har sett att en granne i ett annat hus har tänt sin slinga redan på balkongen, blir sugen på att tända våran med. Men får väl vänta lite till … men bara lite … :-D