Härligt välkomnande!
I måndags kom jag hem efter att ha varit på hundutställning i några dagar. När jag kom innanför dörren ropade jag hallå och till svar fick jag.
-MAMMA! MAMMA! MAMMA! Ifrån barnen och…
-Oooouiiii! Oooouuii! Ooouiii! Från våra småflickor Britta och Kerstin!
Marsvinen hade inte ropat alls när jag inte var hemma och så blev de så glada(eller sugna på mat;) när jag kom hem. Det värmde i hjärtat att jag var så efterlängtad både hos två -och fyrbenta :).
Åh det måsta ha varit en härlig känsla! :-D
Och vilka sötnosar du har :-D
Åh så underbart!! :D Håller med om att det där wheek wheeek skriket (oavsett om det betyder "äntligen kommer maten" eller "jag älskar dig så mycket matte" som jag hellre tar det som. ;)) är bland det mysigaste som finns.
För en stund sedan stack jag ner hududet i mina äldstas bur och utan att jag ens sa något satte de båda två av i brandalarm. ♥
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
va kul, jätte fina var dom ! 
#1 Ja verkligen en härlig känsla! Mmm jag älskar deras små nunor. Jag blev kär i dem när jag såg dem här på MIF och körde många många mil för att hämta dem. Vad gör man inte när man är kär ;).
#2 Ja jag vill också tro att de ropar så för att de älskar en! ;). Åh..vad mysigt. Det är ju så gosigt med de äldre marsvinen som har blivit så där självsäkra och trygga :).
#3 Ja jätte kul var det! Tack tack :)
Vad kul!
Mvh Linnea
Vad roligt
Märks på mina med om jag har varit borta några dagar, (räcker i regel över en natt), speciellt Morris & Pepsi hehe =D Om det är grönsaker dem vill ha eller bara glada att matte är hemma,vet jag inte hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Räcker ibland att man bara rör sig lite så tjuter en och så smittar det av sig till resterande … :-D