Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 982 ggr
[Sara-]
0

Utställnings platta!

Vad är det smartaste man kan bygga en utställnings platta av? Jag bor i lägemhet och har tyvärr ingen möjlighet att såga och spika. Och har heller ingen träslöjd så kan inte bygga någon där heller :/

Finns det något annat sätt att bygga en? Eller finns det någon som säljer sånna :)?

Fridaaaa
0

Man kan åka till t.ex byggmax eller liknande och få det utsågat, bara att spika ihop sen Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

imoon
0

Skärbräda som du spikar/skruvar/limmar fast fötter på. Fötter kan du göra av till exempel dörrknoppar. Glad

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

[NalaMeya]
0

Förlåt TS att jag snor tråden lite…

Men ni som redan har plattor, hur ser dom ut mer exakt? Mått? Form, cirkel eller kvadrat? Super med svar! Flört

Isnona
0

#3: Mina är runt 25*30 cm, rektanglar ;)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

imoon
0

Jag och mamma har en kvadratisk (eller är den rektangulär? Minns faktiskt inte just nu… Haha!) och en rund! Är osäker på måtten och kan inte mäta eftersom de befinner sig i Stockholm hos mor min.

Vår runda är en platta man egentligen har blommor på, den står på hjul vilket har visat sig vara ganska praktiskt.Flört

[Alexis78]
0

Är också nyfiken på det här med plattor, har ni inte nån bild att lägga upp, speciellt på de runda plattorna.

imoon
0

#6 Ska fråga mor min om hon har någon bild, eller kan ta en!

imoon
0

http://norrort.svenskamarsvinsforeningen.se/

Klicka på "Bilder från vårt KM", där finns massa bilder. Ingen på vår runda (och ser ingen annan rund på bilderna…) men på vår fyrkantiga… och mig, hehe. Jag är tjejen med orange klänning som bland annat på en bild sitter med armarna runt en lila platta var på det sitter en aby (min älskade lilla Donita).Glad

[Alexis78]
0

#8# Aha, plattan såg väldigt bra ut, enkel att göra. Men gud vad fint marsvinet var, jag gillar färgen hon har på bakroppen och att det skiljer sig så mellan fram och bakropp.

imoon
0

#9 TackGlad

Just den plattan är faktiskt köpt, tror mamma köpte den av några danska uppfödare som säljer plattor… Men ja, mycket enkel konstruktion!