Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 1994 ggr
Frida B
0

leksak till marsvin?

Hej! Vet ni om/vad man kan göra för marsvinsleksak till marsvinen? Känner för att göra någonting åt dom, men vet ingenting bra! Kan ni ge mig lite ideer?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Mojma
0

Leksaker & leksaker hmm… Det är lite svårt eftersom marsvin inte direkt leker med leksaker såsom kanske en katt & hund gör. Men du kanske kan sy åt dem? I så fall kan du sy mysrullar som de ligger i eller myspåsar som de också kryper in i. Alltså som hus. :)

Frida B
0

Haha aa kanske ska formulera om mig… Någonting som håller dom sysselsatta ett tag menar jag ;)

tack för tipset, ska jag testa :) kommer dom nog att gilla, eftersom dom älskar små, trånga utrymmen ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
0

Mina leker inte med leksaker. Dem gillar att springa i tunnlar och hus istället Skrattande

Testa att gömma grönsaker i t.ex stubbar, krukor mm Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cafesinner
4

Mitt gamla marsvin ÄLSKADE när jag tog en pappbit och vek den på mitten, som ett tält/en tipi om du fattar. Han sprang igenom den och fick den på ryggen o sen sprang han runt med den hahah xD Saker som luktar spännande är också en höjdare, kan tex ge zigge en av mysans gamla pinnar som luktar brud;) då har han att göra i en halvtimme!