Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 688 ggr
[Alexis78]
6

Marsvin är definitivt roliga små djur :)

Har varit låg hela dagen, grått och kallt och sjuka barn. Nu på eftermidagen tänkte jag dock att jag skulle lyxa till det lite för smågrisarna med en tallrik melonbitar.

När jag kom in i rummet var det dock bara två som stod och gapade i fönstret, vanligtvis trängs de där alla fem och skriker för fulla muggar så fort man rör sig mot deras rum. Hmmm skumt.

När de lyckliga två slitit åt sig varsin bit och börjat tugga ljudligt så dyker det dock upp tre små huvuden, två från under buren och ett från höpåsen. Dessa små rymmare är totalt hysteriska i sin iver att också få det där jättegoda som kompisarna fått och plötsligt har jag allihop i mitt knä, vilt letande efter melonbitar. Gissa om det såg roligt ut Glad

Dessa små djur kan verkligen lysa upp den gråaste dag och är det något djur jag alltid komemr ha så är det marsvin Glad

Fridaaaa
0

Naw vad charmigt Skrattande

Ja dem kan verkligen lysa upp ens dag. 
Jag har varit och handlat idag, och marsvinen hörde nog att jag hade köpt grönsaker till dem för dem skrek mer än vanligt, så dem fick lite paprika hihi så nu är dem tysta.

Djur över lag kan verkligen lysa upp ens dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cola&Bacardi
0

Haha Charmigt :) :)

Mvh Linnea