Har funderat på detta länge...
… men vet ni vad detta kan vara för färg på lillkillen? jag vet inte, och det är förmodligen en blandning, men man kan ju alltid fundera.. ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
white/black/golden? eller kanske buff ? jag är inte så jättebra på färger…

Det ser ut som black/golden/white.
Fin kille.
Marsvin 4-ever
.
#2 en fråga bara, spelar det nån roll vilken ording man skriver färgen? :) och varför? :D
#1 är inte heller så bra på färger… hehe vad är buff? ;)
#2 tack :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

#3 Vi lyckades skriva exakt samtidigt. 
Vad jag har förstått så skriver man färgerna i turordning varefter dom har mest av.
På bilden ser denne gossen ut att ha mest av black sen kommer golden och sist lite white.
Håller med dig om att golden kan vara buff.
Marsvin 4-ever
.
#2 Håller med!
Tycker absolut att det röda fältet ser ut att vara golden.
Har du fler bilder på honom? Skulle vara spännande att se hur han ser ut över ryggen! Alltså hans teckning!
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
#7 ahaa, okej ;) vilken sötnos :D
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#6 är inte så jättespännande teckning bara ett stort band över ryggen och magen :P sedan har han ett brunt bakben också som kanske inte syns på bilden ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 jo det var nog golden :) sicken sötnos!
#10 tack, han är väldigt charmig med "bläsen" och hans vita frisyr haha ;)
tack alla för svaren :D
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 Tycker att han är riktigt snygg! Ingen godkänd teckning men tjusig. Fina färger, absolut golden, ser ut att ha en väldigt bra svart färg. Svart blir gärna dassigt men han ser ju riktigt kolsvart ut! Verkligen en nonself i min smak!
Vill du kan du säga att han är Tort ´n white, de ska egentligen vara rutiga men han är ju en feltecknad tort ´n white. Det betyder att han är black/golden/white, tort = black och golden.
#12 wow där fick jag lära mig mycket haha :D
läste på lite om just färgen tort´n white och tittade på magen: där hade han magrutor! (haha…) kanske lite feltecknade, men dom var där ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#13 Kul! Vart kommer han ifrån?
#15 han kommer från eragons omplacering :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#16 Okej, spännande! Han kanske kommer från en tort ´n white uppfödare från början med tanke på magen och han snygga färg då! Grossistdjuren brukar vanligtvis vara väldigt dassiga i färgerna, framförallt i svart. Jag har en tort ´n white (väldigt feltecknad) från grossist, hon ser grå ut för att hon är så dassig i det svarta.