Marsvinskärlek + en massa gos! :-D
Sitter och kollar Bollibompa med sonen och gick och hämtade mina älsklingar Sally och Tindra. Och lika mysigt är det varje gång.
Sally har sin favoritplats på vänster axel där hon ligger och mer eller mindre spinner och bara myser. Tindra ligger nedanför hakan som hon mer än gärna tvättar.
Men idag var det annorlunda. Sally la sig under hakan och när man inte ser så bra så brukar man puffa med huvudet. Så medans hon spinner (hon är ingen katt, men låter nästan som en) så ligger hon och puffar på min haka tills jag mer eller mindre tittar i taket.
Tindra försöker ligga på sin gamla plats men syrran är i vägen så därav blir syrran tvättad och inte min haka. Men jag lyfter henne i framtassarna och sticker fram hakan så jag får något slick och det fungerar. Men idag går det inte att klappa Tindra, för idag är hon rysligt kittlig, så hon hoppar till.
Medans jag sitter där så funderar jag på hur ska det bli när jag fått hem lilla Milla. Hur kommer vårt gos se ut då?
Vem ska ligga vart och vem ska pussa vem? Det är med en stor spänning jag ser fram emot en ytterligare gris att få kärlek från.

oh så gulligt :3
Det där var så mysigt att läsa! 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Och mysigt är det varje gång 
tror milla får ligga hos sambon=))
#4 Nääää … hon måste vara med oss …. men ok då, Sambo kan få en liten stund då … ;-)
naw vad gulligt,
Lotus & Pepsi vill helst med ligga under hakan. Morris & Blixten spelar det ingen roll hehe Det är så himla mysigt och sitta & gosa med marsvinen framför tvn 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Jaa jättemysigt! :-D