vad hände med trapphusmarsvinet?
Det var ju en tråd om en tjej som hittade ett marsvin i trapphuset som blödde och for illa. Det går inte att öppna den tråden nu. Jag tänkte att den kanske modereras, men nu har det gått några dagar och jag är lite orolig. Den kan ju iofs blivit borttagen av andra anledningar, men den ligger ju där i "uppdaterade inlägg" och retar mig för att jag inte hunnit läsa allt…
Nån som vet hur det gick?
Den är låst och ts till tråden har blivit avstängd.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
oj
Åh vad det grämer mig att jag missade det. Jag försöker behärska mig men jag är så sjukt nyfiken!
#3 Nja så spännande var det inte… eller kanske lite ;-). Det är inte säkert att du vetat så mycket även om du sett de senaste kommentarerna. Det är många som tror att historien var hittepå men jag vet inte om någon har några bevis. Avstängningen var nog av flera anledningar möjligtvis inte pga. denna tråd.
4 det är fortfaradne int rätt av dig att spekulera i aom det fanns fölera anledningar eller int te vfr hon vart avstäng. så vitt vi vet så kan hon ha skrivit ett pm till en Sajtvärd och skrivit massa fula ord. Lila säkert som det kan vara ngn gammal tråd hon har betett sig ila i.
å hon finns kvar på iFokus. för er som undrar hur det låg till och hur de har gått kan skicka pm te henne. Hon heter holmen218
#5 Vi har inte med att göra varför hon blev avstängd. Det är hennes och sajtvärdens ensak inte alla andras
6 de var ju de ja mena
#5 Jag menade det du skrev att man kan pma henne att fråga.
8 men ja mena att man kan pma henne och fråga hur e gick med marsvinet. ber om ursäkt om de vart fel.
#9 Det kan man ju göra om man vill, men det jag menade var att det är ju deras ensak :) Vill dem berätta så gör dem väl det :)
#9# Jag tror de allra flesta förstår att det var så du menade :)
#11 Så mån får inte reda ut missförstånd nu?
10 men hon kan ju inte berätta är på Mif för hon inte är kvar, ända sätter är ju om medlemmarna som undrar skriver te henne. eller ska hon skicka pm till alla medlemmar på mif för att förklara. lättare om de som vill veta skickar te henne.
11 ja hoppas de.
#12# Jag hann ta en skärmdump på inlägget innan du ändrade det.
#13# Jo, det framgick redan från början och jag tycker du beskrev det klart och tydligt.
#15 Jag skäms inte över vad jag skrev men ändrade mig för att inte få massa skit för att jag skriver sanningen. Och ändrade för att inte förstöra tråden. Bättre att ta det via pm i så fall
14 men ja tror int att sajtvärdarna vet vad som hände med marsvinet? Nu försår jag faktiskt ite vad du menar =/ .
15 Vad bra, menade naturligtvis int att man ska fråga henne om vfr hon är avstängs.
Inte för att ja har me de å göra. Men vad är skärmdump? ^^
15 med tanke på 16s reaktion i svaret så förstår jag vad skärmdump är.
#17# Det är ett sätt att spara skärmbilden, om man ser något mindre bra och vill skicka till moderator.
#17 Nej inte med marsvinet. Trodde du menade att man skulle fråga varför hon blev avstängd.
Missuppfattade det totalt. Ber om ursäkt.
19 ungefär som prt sc? (Print scren (stavning?) )
#21# Precis.
men ja mena att man kan pma henne och fråga hur e gick med marsvinet. ber om ursäkt om de vart fel.
De skrev ja i inlägg 8, hur kunde du missa de. Haha
24 Okej, lite lustigt var de iaf. :D
#25 Ja jag vet ej varför.
Har rensat massa på datorn osv. Det är just vissa få trådar. ibland kommer t.ex inte bilder upp heller.
26 vad konstigt. =/
#27 Ja väldigt, det är så i perioder.
Pratat med några andra och dem har det så med bilder med ibland i perioder. Text vet jag dock inte.
Tydligen enskilt problem, för pratade med support för några månader sedan.
Menmen….
#28 Har för mig att jag läst någonstan att du använder Chrome, kanske där felet ligger … bara en tanke … :-)
#29 Ja inte omöjligt. men kan dessvärre inte ha något annat då det segat som attan då-.
#30 Ja använder Chrome och för mig fungerar det bra. 
Mvh Linnea
#31 som jag skrev tidigare: kan vara individuellt problem med :) eller tillfälligt.
*backar ur* det var bara en stilla undran. Och min nyfikenhet menade jag bara i största allmänhet. Jag är alltid jättenyfiken på allt. Både bra och dålig egenskap :-/
#33 Människan är nog nyfiken av sin natur ;) Tror det är så för alla mer eller mindre ^^,