Vila i frid finaste Rufus.
Idag eller igår, vet inte riktigt säkert, hittade pappa mitt ena marsvin Rufus liggandes helt livlös i buren. Rufus brukar alltid skrika så högt han kan för att få uppmärksamhet, men ingenting hördes från buren..
Rufus blev bara 2 år gammal & ingen vet varför han dog med tanke på att han var frisk innan & visade inga symptom på att han skulle kunna vara sjuk. Jag vet att han var satin, men han visade som sagt inte några symptom.. Han var dock köpt på djuraffär, men dom på djuraffären sa att han kom från uppfödare.
Lillgubben.. De mysigaste marsvinet i princip hela världen. Helt sjukt.. & Simba, hans burkompis, verkar ha reagerat på detta då han inte vill äta som han gjorde innan & Simba är den som springer för kung & fosterland hela tiden, men idag, satt han still.
Tårarna rinner, jag saknar min älskling så fruktansvärt mycket.. Dock blir det att köpa en ny hane imorron men INGEN kommer kunna ta Rufus plats. Han var speciell, helt underbar.. Lillpojken min! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Nej vad tråkigt, beklagar sorgen :(
Vila i frid fina Rufus
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
#1 Tack. 
Usch så hemskt! Beklagar verkligen sorgen!
Vila i frid Rufus
För Rufus skull var nog en snabb död bättre än att i framtiden behöva få ont pga satinet men jag förstår att det inte är någon större tröst för dig just nu.
Beklagar verkligen, det är fruktansvärt att förlora dem så plötsligt 
Sov gott lilla fina Rufus <3
Vila i frid :)
Nej var sorgligt :(
Fast hellre att det går fort, då lider dem inte :(
Nu är han med en massa marsvinskompisar:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh va tråkigt :(
Vila i frid Rufus..
Åh han som var så fin och så lik min Vide.
Sov gott lille Rufus.
Usch vad tråkigt:(
Sov sött lilla älskade Rufus
Han hade så underbara färger tycker jag :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack allihopa! & ja, kanske var det bättre att det gick fort så han i framtiden skulle slippa att lida av satinet..
#8 Ja justja! Det var ju du som hade Vide.. 
#10 Ja, det hade han :')..
Beklagar :(