Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1026 ggr
chickwheels
0

Ungar på g :)

Är så nyfiken och spänd så ja måste skriva av mig redan nu.. hihi…

Kullar på gång mot slutet av dec och i början på året 2012.

Två PET kullar och en renrasig ALPACA kull jag sett fram emot länge från två riktigt fina föreldrar.

Ungarna kommer senare att vara tillgängliga i Torshälla, Eskilstuna för de som kanske blir intresserade redan nu och vill veta var vi finns :)

Säljesannons kommer skrivas senare när kullarna är födda osv…

Anja

Boom

Väntas: Härliga små mixmarsvin :) Anja är riktigt go, framåt och pigg, helt underbart charmig och en av mina absoluta favoriter. Boom är en riktigt stilig herre med underbar päls och himla fint lynne. Snäll och trygg med allt och alla. Underbar pappa till småpojkar.

Teddy

Sågstugans Jupiter

Väntas: Härliga små mixmarsvin, i färgen Black Himalaya. Teddy är en blyg liten tjej men väldigt tillgänglig, lätt att ta upp ur buren och lugn och fin att kela med. Mycket trevligt temperament. Jupiter är en halvgalen rymmningsfantast som klättrar mellan burarna och hänger i lianer (om de bara finns sådana i buren ;)) Jätte skoj marsvin som kräver lite upprikt ibland.

Sir Tobys Sweet Kiss

Boom

Väntas: Alpacka med både bra typ och pälskvalite. Black/golden/white. Swet kill är en lugn dam med pondus, lite utav en flockledare av den snälla varianten com inte behöver använda våld. En naturlig ledare. Jätte go att kela med och vårda pälsen på m.m. Boom är en riktigt stilig herre med underbar päls och himla fint lynne. Snäll och trygg med allt och alla. Underbar pappa till småpojkar.

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg

[SallysPigge]
0

Åh lycka till! :-D

Men inga black himalaya Peruaner i tankarna ännu? Oskyldig

chickwheels
0

Ev kan det bli en kull framöver där de kan poppa ut en himme peruan eller iaf en bärare :) Vi får se.

Annars har vi en tjej som har några av mina korrar numer.. Abby och Misset Target bor hos henne i Örebro. Båda dem är parade med Himalaya pappor hos mig så där kan de dyka upp ;) Tyvärr är hon inte längre kvar i forumet.

[SallysPigge]
0

Har hon någon hemsida eller så? Du kan PMa mig om du vill :-D

[Catfight]
0

1 och 2 Ja känner henne, så pma mig så kan ni få hennes mail. Men chickwheels skulle du int lägga ner din uppfördning?

Måste säga att anja är sjukt fin :)

chickwheels
0

#4 Nej inte helt. :)

Tack, ja Anja är helt underbar :D

Lixim
0

Lycka till Skrattande

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

chickwheels
0

Tackar tackar :)

chickwheels
0

Varför ska det gå så sakta :P hihi

dermot
0

Åh så kul!

Lycka till med kullarna! Skrattande

OT: Vem var föräldrarna till Abbebabbe? :3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

chickwheels
0

Abbebabbes föreldrar är Anja (här ovan) och Albert, en Lemooagouti coronet. (eller var det buff ? minns inte) :)