Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 1639 ggr
Laban
0

Har du gjort saker till dina marsvin?

Hej hej jag skulle vilja få lite idéer så nu undrar jag om ni ha rgjort något eget till era marsvin typ som mysrulle bur hus ja allt möjligt. lägg gärna in en bild samt beskriv hur du gjorde det.

Abico
0

Har gjort både ett hus och en utebur till grisarn i skolan, men har varken bilder eller beskrivning tyvärr…
Kram Hanna

Hanna 

FeliciaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort 3 hus, en hängmatta och en utebur (= morfar gjorde den till mina förra gullegrisar) till mina marsvin ;) Den ena var en korg som jag klippte sönder, haha… Det ena andra huset bifogar jag bild på.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Thea-Cazzy
0

Jag tänkte göra en vippbräda till mina blivande marsvin i träslöjden.

Pixelin
0

2 hus, en utebur, 2 över våningar(har 2 burar och de fick varsin övervåning), "goshörna" och 1 leksak.

Har tyvärr ingen bild på sakerna.. :/

[Liinda]
0

Burskåpet jag har och en utebur har min mormor gjort åt mig så jag kan tyvärr inte beskriva hur dom gjorde. Sen har jag gjort en typ uställningsplatta fast större fast den är inte till för utställning och så har jag gjort en hage av fyra brädor jag snickra ihop men uselsnickare som jag är blev den för låg och dom kunde hoppa över :P

Emelie95
0

Jag har gjort ett hus och en "godis atuomat" som min slöjd lärare kallade det Skrattande Det var en liten träbit som jag borrade fyra hål i rätt genom, sen så lägger jag inte morötter och gurkor i hålen så får marsissarna leta efter maten. Dem tycker faktiskt det är jätte kul, fast det låter ganska tråkigt !

Blondi3
0

Jag har ett hus ^^ vilket är typ självklart *skratt* Sen har jag en höboll, "stege" & ett tegelrör (elr vad man ska kalla det) .. Det är i varje fall mycket omtyckt :)

#6 Det låter fräckt :)

FeliciaS
0

#6 Det finns en tegelsten på bild i min bok med 4 hål i där man kan lägga mat. Smart att göra en i trä :) (har letat efter en sån tegelsten)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

paronskrutten
0

det är ju jättebra med trä, det kan dom ju gnaga lite på också :)

Helena