Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 3446 ggr
[Fodor]
2

Me, myself and I.......

…….är på sin plats tycker jag att även jag gör en kort självpressentation.

Måste dock börja med att be alla bortse från mina ev stavfel då jag har galet bråttom när jag skriver, vill få ner allt på en och samma gång vilket i sin tur leder till att massa extra bokstäver smygs in, att de byter plats eller rent av saknas….. samt att jag sedan har svårt att se felen hur många gånger jag än kollar på de skrivna orden :O)

Har provat att skriva i ett word-dokument med rättstavning men det tar så lång tid och tar bort glädjen i att snabbt kunna skriva något.

Nog om det. Mitt namn är Linda, jag är kvinna, mor och fru. Efter att i allt för många år varit allt för involverad i träningsbranschen har jag nu börjat hitta en ny och mer tillfredsställande väg i livet.

Träningen har jag absolut kvar men på en helt annan nivå, en nivå som helt enkelt ger mig energi och istället för att suga den ur mig.

Jag hamnade på detta forum efter att nyligen blivit introducerad i marsvinsvärlden gemon mitt första marsvinsköp (4st honor som jag hittade på blocket) I dag har flocken växt till sig lite och de är nu 7st…….kan lova att det inte kommer stannar där för jag är "hooked".

Har haft djur hela mitt liv då jag ända fram tills det att jag flyttade hemmifrån (18 år) haft hästar, kaniner, hamstrar, möss, duvor, höns, ödlor…listan går att göra lång, dock lyser marsvin med sin frånvaro på listan. Efter det har det främst varit kaniner som kommit och gått beroende på hur och vart jag bott. Nu bor jag i hus med massa utrymme :O)

Hur som helst, marsvin vart det mer av en slump.  Jag har nämligen velat introducera djur i min snart 3-åriga dotters liv då jag vet vilken positiv inverkan djur har i en människas liv. Men även för att mitt hjärta en längre tid värkt efter närheten till djur. Men som sagt etfter att ha haft dem en kortare tid är jag fast…älskar dem, deras lugna sinne, vänlighet, personlighet mm

Då jag älskar att fixa och dona har jag precis ordnat med en blogg till mina marsvin som alla går under namnet Marsvinsfarmen, den hittar ni här

Är kanske inte riktigt hela sanningen………marsvinen började nämligen även ta över min dotters blogg som jag har för att familj, släkt och vänner som alla är utspridda i Europa ska kunna följa hennes liv ;O)

*hmm* okej… kort pressentation….tåls att diskuteras, men här är jag i varje fall.

På återseende allesammens

Kram Linda

Fridaaaa
0

Trevligt med en presentation Skrattande
Roligt att du har blivit frälst av marsvin, så himla trevliga och mysiga djur! GladFin blogg du har med, gjort bakgrunden själv?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

imoon
1

Oj vad roligt! Himla kul med presentationer (och där påminns jag om att jag själv ska göra en presentation, tack för detFlört).
Supersnygg blogg!

VÄLKOMMEN till Marsvin i Fokus!Skrattande

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

[Fodor]
0

#1 Tack! Ja, bakgrunden har jag ritat :O)

#2 Tack, verkar vara ett trevligt forum med skön stämning :O)

Fridaaaa
0

#3 Duktig du är! Glad När jag försöker rita marsvin blir det aldrig bra Rynkar på näsan

[Catfight]
0

Välkommen hit! :)

[Fodor]
0

#4 och 5 Tack och åter Tack :O)

[SallysPigge]
0

Hej och välkommen :-D

Vilka fina bilder på din dotter med marsvin :-D

Såg ingen ritad bild då jag blev nyfiken …..

[Fodor]
0

#7 Tack, hon tycker det är så roligt att gosa med dem men är för liten att bära på dem :O) Sitter i skrivande stund med samma marsvin som i luvan fast under min tröja :O) De tecknade bilderna är i bakgrunden på bloggen.

[SallysPigge]
0

#8 Konstigt ser bara en vit bakgrund … Obestämd

Picasso
0

#9 Samma här ser bara en vit bakgrund…

[NalaMeya]
0

Välkommen, roligt att det kommer hit lite nya marsvinsfantaster ;)

Håller med #7, väldigt söta bilder på dotter och marsvin:)

[Fodor]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 oc 10. Nu är jag ingen hejare på datorer men vet att det har något med era datorer och program att göra. Lägger helt enkelt upp den här :O) På bloggen så är denna bild upprepad så att det blir massa marsvin i bakgrunden och lite mindre än på denna bild

Picasso
0

#12 Tack, men gud vad fina teckningar, välkommen hit förresten tror jag glömde det tidigare Flört

[SallysPigge]
1

#12 Nä men så fin! :-0 Du är duktig på att rita. :-)

Kan vara att vi inte har samma webbläsare som dig men bakgrunden på blogg.se borde jag kunna se eftersom jag själv har blogg där … :-/

Fridaaaa
0

JAg har google chrome och jag ser alla marsvinen i bakgrunden på bloggen, vad har ni för webbläsare som, inte ser?

imoon
1

Jag har Mozilla Firefox och ser bakgrunden. Tycker den är riktigt imponerande!Glad

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

[SallysPigge]
0

Explorer

Fridaaaa
0

#17 Testa i Firefox eller google chrome istället så kanske det fungerar?

[SallysPigge]
0

#18 Inte noga har sett bilden nu fast här. Vet att Mozilla Firefox är bättre , har det ibland när jag snickrar hemsidor. Men jag gillar explorer bättre trots allt …..

Men det är konstigt att jag inte kan se bakgrunden från blogg.se när jag själv har bloggar där med bakgrunder.

Så TS den bilden, är det en gif, jpg eller något annat? Fast det borde inte spela någon roll, ja ja fint ritat är det i alla fall och jag önskar dig åter igen välkommen :-D

Fridaaaa
0

#19 Nja jag tycker google chrome är bättre än firefox, går snabbare tycker jag. Gillar inte firefox men smaken är som baken :)

wingren
0

Välkommen (:

Misarn
0

Va kul, välkommen till potatis-djurens-vilda-värld Glad

Moa-16
0

#12 Åh, vad fina! Jag kan dock inte heller se den på bloggen.. Konstigt!

Cola&Bacardi
0

#12 superfint!

Mvh Linnea 

Lexxi
0

#12 Underbar bild! Blir så glad av att komma in på din blogg :)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se