Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 745 ggr
[SallysPigge]
0

Sally gör mamma stolt! :-D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina flickor har en överdel som är köksdelen. Och varje gång jag kommer med mat så springer Sally runt på nedervåningen och letar medans Tindra redan står redo för maten.

Nu när jag gav dom dagens dos med pellets vad händer då? Jo Sally springer upp och ställer sig vid kanten och väntar på att skålen äntligen ska komma … snacka om jag blev stolt över henne, äntligen har hon fattat :-D

Sally (i dumstruten) till höger …….. :-D

Hultan
0

Haha så har mina tjejer också börjat med. Men dom vågar inte vara kvar när handen kommer, utan då måste dom rusa ner för att sen rusa upp igen. Hehe.

Med sunt förnuft kommer man långt!

[SallysPigge]
0

Jo mina är kvar när handen kommer, bara att Sally aldrig fattade vart maten var när den kom.

MEn nu stod hon där och väntade och såg så rysligt söt ut. När skålen kom så åt hon direkt, så hon är inte rädd. Hon är minst rädd för min hand. :-D

Fridaaaa
0

Naw vad sött!
Morris är den enda av mina som kommer och vill ha mat, Blixten gör det ibland, Lotus & Pepsi är mer mesiga av sig ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
0

Sötnos då!

De flesta här väntar med att springa fram tills maten är på plats, förutom Spader som gör i brallan så fort skåpet öppnas. Han ska helst rulla runt i skålen och göra så havren hamnar överallt annat än i skålen. ;)

[SallysPigge]
0

#4 Ja nuförtiden så har Sally och Tindra inte bara pellets och havre i skålen utan ibland sitter även en Tingeling där i och skvätter ut allt. Men coola Sally bryr sig inte utan bara tuggar på …. :-D

gnagarlover
0

har tingeling lärt de andre att äta grönsaker än?Flört

Cola&Bacardi
0

Sött!

Mvh Linnea 

[SallysPigge]
0

#6 Sedan vi fick hem Tingeling så har vi bara haft vitkål och palsternacka hemma som dom redan äter så hon har inte hft chansen ännu att visa dom. Men det är dags att fylla på med nytt nu så vi får se vad som händer :-D

Fridaaaa
0

#5 Haha :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.