Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1128 ggr
Trin
0

Papa Jack sov gott lilla vän

Att avliva ett djur är aldrig lätt när det dessutom är en kär vän. Han mådde inte bra , var inte sig själv. Jag fick ta det svåra beslutet att avliva min vän. Även om jag vet att det var bäst för honom , att han har det bättre nu när han slipper lida och ha ont. Att höra hans pip när de gav han sprutan som skulle få han att somna in de var det värsta. Pojkvännen försökte lindra med att det nog var en hund som pep. Men jag kundeså väll igen hans pip.

De gör så ont att aldrig mer få se honom , höra hans pip när man öppnar kylskåpet eller prasslar med en påse. De känns tomt och det är så tyst här hemma. Se hans kropp ligga där slapp och avslappnad , han var praktiskt taget redan borta då. Hålla han i famnen och klappa på honom. Tills hans sista andetag , det var riktigt svårt och jobbigt. Men jag klev ut där med min lilla vän i en kista som man fick (en vit låda med en duva på) , så visste jag att jag hade gjort rätt. Jag hade endo ett lugn i kroppen det var rätt beslut även om det gjorde och fortfarande gör ont.

Älskade lilla vän sov gott , du har det bättre där du är nu.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Cola&Bacardi
0

Vila i frid!

Mvh Linnea 

Fridaaaa
0

Vila i frid<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

1da98
0

Vila i frid Papa Jack! :'(

// Ida och marsvin.

"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"

Lyan
0

Sov gott <3

[Pauline T]
0

Vila i Frid. :'(

Abico
0

Beklagar sorgen :(

Hanna 

Isnona
0

:(

Vila i frid

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Frida B
0

beklagar :( vila i frid papa jack <3

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

FeliciaS
0

Vad sorgligt, jag beklagar verkligen. Sov sött.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[NalaMeya]
0

Sov gott söta lilla gris

Sanni
0

Vila i frid.

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Nea&Lea-lover
0

Vila i frid <3 Hur gammal blev han ?

jasna72
0

Beklagar sorgen!Det är jobbigt att ta såna beslut.Han ser ut som min Lady,som är också sjuk,men har svårt att ta  den beslut:( Mina tankar är hos er.Kram