Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 3412 ggr
[Fodor]
4

Hållare för vattenflaska i bokhyllebur.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För er som inte ännu funnit en lösning att fästa vattenflaskan med i burar utan galler eller nät. Själv har jag köpt sprayburkhållare på verktygsavdelningen på Jula. Bara att skruva fast i trät Glad

Den verkar även funka för de flesta flaskor i plast då de har samma storlek i "skruvpipen" Man trycker ner "skruvpipen" i de triangelformade öppningen längst ned så hålls den ordentligt på plats.

I mina hållare har jag flaskor som heter Bunny, finns bla på Gnagarboden.se

westblom
0

åhh de var ju smart nu har man fåt ytterligare ett nytt tipsSkrattandesjälv använder jag cykel flask hållare köpt på biltema 19:90 funkar jättebra på både galler burar och bokylleburar

westblom
0

har du 600 ml flaska i den då

[NalaMeya]
0

Smart! Som sagt när burbygget, hoppas jag, inom en snar framtid ska börja är det bra med sånna här tips :)

[Fodor]
0

#2 Lagre vet jag att det står det på flaskan…..orkar inte gå och kolla….Flört men jag gissar att det är 600ml. Glad

[SallysPigge]
0

Har oxå en cykelflaskhållare till båda mina burar, både bokhyllebur och gallerbur. Fast till gallerburen så fixade sambo lite så den sitter bra. Kan tyvärr inte förklara hur.

Men det fungerar hur bra som helst :-D

[Nooni]
0

Men gud vad bra, tack så mycket för de här tipsen, har funderat massor på hur jag ska lösa det här! Har vattenskål nu men de grisar ner den och välter den =(