eplepsi marsvin?
I går när jag hade Lisa och Molly i soffan på en filt.
Då började Molly göra som små popcorn-skutt och sedan liksom la sig på ryggen och på sidan.hon gjorde liksom allt snabbt och på följd,det såg nästan ut som ett eplepsi anfall(som vi människor får).de såg nästan ut som ett litet krampanfall.
sedan när kollade mamma å google och då stog det nästan överallt att när det såg ut som eplepsi så var det oftast att det kliade jätte mycke på te.x ryggen och dom var tvugna att klia sig på nått sett….Någon som vet om det kan va nåt annat? svara gärna!!!(desperat)
♥kram Linnea♥
Lät nästan som det min lilla tös gör här hemma. Hon lägger huvudet på sidan när jag kliar henne ibland och börjar rycka. Efter ett tag lägger hon sig ner på sidan och gör samma sak. Men bara när man tar i henne. Rör man henne inte så blir hon som vanligt igen på några minuter. Har tidigare misstänkt epilepsi på henne med men, efter lite prat och råd med folk här på Mif så kom vi underfund med att hon säkert bara tycker att det kittlas eller är obehagligt:p
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg det ut ungefär såhär?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja precis sådär!!1 fast min tös gör det när jag håller i henne och liksom lägger sig på sidan efter ett tag. Men det händer bara när jag håller i henne
#3 Okej märkligt att hon bara för det när du håller i henne. Lotus gjorde så här som liten, glädjeskutt.
#4 Jo hon gör det bara när jag håller i henne. Eller åtminstone det där med huvudet så att säga ;)
Molly gjorde som lotus men liksom lite ryckigare och la sig sedan liksom på sidan/ryggen:) tack för svaren!
♥kram Linnea♥
#6 Samma som jag då :p
Mitt allra första marsvin köpte jag "begagnad" och han hade mycket hudproblem. När jag kliade honom på ryggen ryckte han med huvudet och försökte typ visa mig var jag skulle klia och att jag skulle klia ännu mer. Gör dom så vid såna tillfällen?
Jag kom aldrig fram till vad det var då jag var liten och hade egentligen ingen kunskap om små marsvin :(
#9 Charmig 
#9 Riktigt söt!=D