Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 1218 ggr
_Charlie
0

Färghjälp tack!

Jag har tagit lite kort att uppdatera våra marsvins sida med och tänkte få lite färger bekräftade innan jag lägger upp dom där. Så, har ni inget annat för er så här på fredagsförkvällen får ni gärna bekräfta eller rätta mina misstankar. :)

Bilder kommer under!

_Charlie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hugo, creme/white?

_Charlie
0

Hugo igen, minimal white i pannan. Övriga kroppen är creme?, dock är han lite "blaskig".

_Charlie
0

Humla, choklad eller sepia/creme?

_Charlie
0

Humla igen.

_Charlie
0

Nelson. Black/golden/white. Just den kombinationen måste vara rätt eftersom han har samma nyanser som Charlie och han tyckte ni var det. ;) (Ignorera de hemskt långa klorna, jag har inte velat joxa med honom när han haft ont i benet, dom är jättefina nu. ;))

_Charlie
0

Och så har vi Chivas. Var det sepia/creme vi sa på honom?

_Charlie
0

Utöver det har vi Spader och Plura som båda har stamtavlor så där litar jag på färgen som står där.

Däremot har vi kvar Haiya. Jag fotade inte henne idag då jag vill vänta med att lägga upp henne tills hennes sår på nosen är läkt. Hon har samma färger som Humla men hennes mörka färg är starkare och tätare. Ska se om jag hittar en lite äldre bild.

_Charlie
0

Haiya bebis.

_Charlie
0

Det var det hela! :)

Lyan
0

Har du bebisbild på Humla? Haiya är cream/black iallafall. De andra stämmer bra :-) Men jag hade skrivit nog black(sepia)/cream eftersom sepia bara är en nyans av black men det gör du som du vill. Har själv ett par som det verkligen tar emot att skriva black på :-P

Fridaaaa
0

Här är en yngre bild på Humlan ^^,
Hade på datorn :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

Definitivt black (sepia) på Humla

_Charlie
0

Tack Frida och tack Lyan! :)

[SallysPigge]
0

Vad fin Humlan är :-D Gillar henne i bilden i början på tråden. Sååå fin :-D