Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1614 ggr
tortoise
0

Sov gott Lilla My

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett litet hjärta har slutat slå,

fyra tassar är stilla,

Sov gott, och dröm sött min älskade lilla

Min älskade ängel

Lilla My

Dog i sömnen

2011-12-04

Mycket älskad, oerhört saknad

Fina My, jag vet att du har det bra i marsvinshimlen, där finns massa maskrosor att äta och inget ont kan hända dig mer.

Godnatt

Matte och Snorkfröken

Lamina
1

Vilken vacker liten dam! Vila i frid lilltjejen. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Fridaaaa
1

Nej vad ledsamt :(
Ska tända ett ljus för henne med<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aristarcos
1

Tråkigt med lilla My kram till dig !

_Charlie
1

Sov gott lilla My. :( Leta upp Nums i himlen, han kom också idag. Han tar hand om dig. ♥

tortoise
1

Känns så konstigt att hon var pigg igår som vanligt och borta idag Gråter

Tänk att någon som är så liten, kan ta så stor plats i ens liv..

Lilla Snorkfröken kommer få flytta in i en tjejflock hos min bästa vän. Hon har suttit och tryckt in nosen idag i buren till två små marsvinskillar (som är min bästa väns), tyvärr är killarna okastrerade så hon får inte träffa dem. Fast jag gärna skulle vilja ha henne kvar här så vet jag att det är det bästa jag kan göra för henne just nu, och jag kommer ju få se henne igen.

[NalaMeya]
1

Men VA?! Vad hände? Trodde hon var frisk och hel, Lilla My… :( Såg ju henne på utställningen….

Det är så tråkigt när det händer…:(

Sov sött älskade Lilla My

tortoise
0

#6 Dagen efter utställningen så hittade jag henne i buren. Hon låg precis som hon gjorde när hon sov, med ena baktassen rakt ut och den andra under sig och ögonen slutna, så tydligen dog hon i sömnen. Hon var ju tyvärr lite överviktig och Snorkfröken och hon var vanskötta när jag fick ta hand om dem så det kan ha haft med det att göra, tyvärr Rynkar på näsan

[NalaMeya]
1

#6 Jo jag har ju hört deras lilla historia och därför kändes det så otänkbart att hon inte klarade det när det hade kommit så långt…Gråter

tortoise
0

#8 ja, det kändes tungt när hon dog för jag trodde att värsta var över..Gråter