Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 3493 ggr
Mojma
0

Oxbow-återförsäljare?

Jag vet att det här på forumet finns en lista för Oxbow återförsäljare när det gäller marsvin. Har letat runt men ej hittat den. Hur som - Jag skulle vilja köpa Oxbow även till mina hamstrar. Hittar det ej på Bromma Zoo, där jag handlar fodret till mina marsvin.

Är det någon här som vet fler ställen i Sthlm eller södermanland / västmanland & runt om därikring, där jag kan köpa Oxbow? Känns som att det borde finnas många återförsäljare i Sthlm? Hoppas det. Jag kunde då kanske ringa runt & kolla om de har "Healthy Handfuls", som Oxbows foder för hamstrar & gerbiler heter.

Hoppas ni har något tips! Tack. :)

Isnona
0

Har du kollat hos någon veterinär? Här i Borås finns det iaf hos blå stjärnan :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Biingo
0

Prova med djuraffären i Sickla Centrum (Simbi tror jag det heter) och i Farsta Centrum (Djurmagasinet):) dem säljer oxbow :)

westblom
0

gnagarboden har nog,även bromma zoomarknad maila dom och fråga eller så ringer du de är ju bättre ändå,jag har köpt från bromma zoomarkand till hamstrar det var ju ett tag sen är det något som jag funderar över så ringer jg eller mailar då får man veta

westblom
0

du kan även googla på oxbow återförsäljare

Mojma
0

Tack! Jag ska prova alla dem ni har tipsat mig om. Är det någon som vet fler är det bara att skriva, då jag på bromma fick reda på att de ej säljer den längre då inga hamsterägare "brydde sig" (eller vad man ska säga) om att köpa Oxbow till just sina hamstrar. Men hoppas på att den finns på någon av dessa :)

westblom
0

tror det heter  Perssons foderbud där har dom för hamstrar

Mojma
0

Tack så mycket! Jag ska kolla där! :D

PrazzelGirl
0

Hej!
Jag jobbar på Hudiksvalls Smådjursklinik och vi har på beställning tagit hem foder av Oxbows sortiment från en grossist som heter Harpers men nu har Harpers köpts upp av Aveo och helt plötsligt går finns inte tex Oxbows Critter Berries att få tag på.
Jag väntar på besked från inköpsansvarig på mitt jobb om det går att ens få tag på Oxbows längre!?
Jag kan skriva här så fort jag vet nåt!

Vad det gäller lokala försäljare i närheten av där Ni bor så får ni kolla själv om de kan ta hem Oxbows. Om nu Aveo är de som tar in det nu till Sverige så är det därifrån era lokala handlare får beställa det.
Kanske er lokala handlare tar hem ngt helt annat från Aveo och då brukar det i så fall gå att ta hem Oxbows (i detta fall) därifrån också.

Mvh Anna

PrazzelGirl
0

Aveo har Oxbows sortiment med pellets till kanin, marsvin, hamster, råtta, gerbil. De har en del "godis", höprodukter och veterinära Artiklar som Critical Care.
Så kolla med er lokala handlare om de kan ta hem från Aveo!!
www.aveo.se

Mvh Anna

Mari
0

#8 Panik i marsvinsflocken! Inge Critter Berries till jul!? Nu strejkar Tiia & Terry Skrikandes

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

PrazzelGirl
0

Mmm Mari, de blir inge Critter Berries till Tiia å Terry Rynkar på näsan
De får nöja sig med mjölkchokladlinserna….

Mojma
0

Tack för infon! Ja skriv gärna här när du vet mer! :) Vore jätteschysst!

PrazzelGirl
0

Aktuell information har jag skrivit på #9 Glad
Mvh Anna