Snart är dom här!!
Det är den längst bak och den till höger på bilden…
Vad heter färgen på dom??
Färgen vet jag inte men namn kan jag gärna hjälpa till med :)
Astrid, Ara, Iris, Kola, Pralin, Ariel, Asta, Raja, Shenzi, Abigail, Amelia, Adelaide, Roxy, Foxy, Lillasyster, Karamell, Kindra, Sibell, Sidd, Måra, Dora, Doris, Dova, Sitty, Cindy, Aprikos.. Ja, finns miljontals :) Lättast är väll att komma fram till vilken typ av namn man vill ha, tantnamn, gulligullnamn, vanliga, från filmer/låtar, kändisar osv :) Kul med teman ;) Galadriel och Euwyn (stavning?) tex från Sagan om ringen :)

Gud vilka charmtroll,kanske kan du ha ett tema namn på alla tre?! Som tv-spel,mumin,nordiska gudar eller varför inte indian-namn?! Våran Zooie är ju döpt efter tv-spelet banjo kazooie medans Samson är döpt efter en låt med samma namn:-) vissa namn är ganska givna hade två andra namn på Samson men direkt när jag såg honom så var namnet givet hihi:-)
söta! Den längst till höger liknar Hugo, som _Charlie har här, tycker jag ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Den som är längst bak har jätte fin teckning med vita huvudet :) Ser ut att vara white/cream. Den till höger är cream eller cream/white, beroende på är det en vit tass som syns höger om marsvinet. Eller är det något annat?
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
mumlan o dumlan=)) jättesöta
Kul att ni tycker att dom är söta! Längtar som en tok nu… Tack för roliga namnförslag och "färg/teckning" svaret. Tror att den till höger är helt cream färgad…
mvh matteina
Den till höger är lite virvligg oxå!
Quittra och Qudd 

Väldigt söta!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Barnen har döpt dom till Tova och Doris!
#11 haha :D vilka fina namn dom fick! 
Kram Karro :)