Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 939 ggr
Matteina
1

Snart är dom här!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På tisdag kommer dom små tjejerna…

Kom gärna med namn föslag.

Matteina
0

Det är den längst bak och den till höger på bilden…Skrattande

Matteina
0

Vad heter färgen på dom??

wingren
0

Färgen vet jag inte men namn kan jag gärna hjälpa till med :)

Astrid, Ara, Iris, Kola, Pralin, Ariel, Asta, Raja, Shenzi, Abigail, Amelia, Adelaide, Roxy, Foxy, Lillasyster, Karamell, Kindra, Sibell, Sidd, Måra, Dora, Doris, Dova, Sitty, Cindy, Aprikos.. Ja, finns miljontals :) Lättast är väll att komma fram till vilken typ av namn man vill ha, tantnamn, gulligullnamn, vanliga, från filmer/låtar, kändisar osv :) Kul med teman ;) Galadriel och Euwyn (stavning?) tex från Sagan om ringen :)

Misarn
0

Gud vilka charmtroll,kanske kan du ha ett tema namn på alla tre?! Som tv-spel,mumin,nordiska gudar eller varför inte indian-namn?! Våran Zooie är ju döpt efter tv-spelet banjo kazooie medans Samson är döpt efter en låt med samma namn:-) vissa namn är ganska givna hade två andra namn på Samson men direkt när jag såg honom så var namnet givet hihi:-)

Fridaaaa
0

söta! Den längst till höger liknar Hugo, som _Charlie har här, tycker jag ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sanni
0

Den som är längst bak har jätte fin teckning med vita huvudet :) Ser ut att vara white/cream. Den till höger är cream eller cream/white, beroende på är det en vit tass som syns höger om marsvinet. Eller är det något annat?

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

gnagarlover
0

mumlan o dumlan=)) jättesöta

Matteina
1

Kul att ni tycker att dom är söta! Längtar som en tok nu… Tack för roliga namnförslag och "färg/teckning" svaret. Tror att den till höger är helt cream färgad…

mvh matteina

Matteina
0

Den till höger är lite virvligg oxå!Glad

dermot
0

Quittra och Qudd GladTungan ute

Väldigt söta!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Matteina
2

Barnen har döpt dom till Tova och Doris!Glad

Albuslover
0

#11 haha :D vilka fina namn dom fick! Glad

Kram Karro :)