Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 1035 ggr
tortoise
5

Snorkfrökens solskenshistoria =)

Idag fick min älskade Snorkfröken flytta till sina nya kompisar Hanna, Amanda och Emma, tre små marsvin som bor hos en av mina bästa vänner. Snorkfrökens vän Lilla My dog i sömnen för ungefär två veckor sedan och Snorkfröken var i behov av att få en ny vän. Det blev kärlek direkt och när jag åkte satt de alla fyra ihop och åt vitkål. Bättre liv kan min älskling inte få, en hel liten flock med vänner! Jag får dessutom träffa henne när jag vill. Här hemma finns teddykillarna Amadeus och Malte kvar för mig att gosa med.  Jag saknar Snorkis jättemycket, men känner ändå att jag har gjort rätt. Det känns bra!

Arny
1

Hej! Men så synd att hon dog. Undrar vad som hände. Vi träffades på marsvinsutställnig för inte länge sen, jag har mailat dig =)

Cola&Bacardi
1

Kul att höra :)

Mvh Linnea 

Sanni
1

Det låter toppen! :) Hon kommer säkert att trivas så bra hos sina nya kompisar.

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

tortoise
0

#1 Hej! jag såg att du har mailat men har inte hunnit svara än, men du kommer få ett mail i veckan =)

Nu har Snorkfröken bott i sitt nya hem i en vecka ungefär, det känns jättebra, men jag saknar hennes "prat" härhemma. Jag och min vän Malin, som hon bor hos brukar träffas ca en gång i månaden och hjälps åt att klippa klor mm på marsvinen så snart ska jag åka och hälsa på henne som tur är =)