Fick 14 rätt :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
11 rätt, över förväntan haha :p
OMG… eh… okej jag hade väldigt få rätt.
Men jag hade 15 fel!!!! Slå det! :D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#3 samma här… Hehe ;) Jag hade 11 fel men vissa gissade jag bara på! ;)
Sjukt kul!
Men det är ju jättesvårt att se färgen på bilder. 13 rätt hade jag är lite besviken… gissade fel på de flesta jag tvekade på.
Snälla gör ett till!
Skoj! Men jag vet inte mycket om marsvinsfärger… fick 5 rätt endast… på de uppenbara
haha 4 rätt… hehe ^^
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Oj, jag fick 12 rätt. Är förvånad själv, trodde jag skulle ha noll, haha
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Weee! 8 rätt, gissade på alla så det var nog ren tur : )
#5 Hihi, får se vad jag kan dra fram ur fotogömmorna :-P "Tyvärr" blir nog de andra lättare i så fall, många bilder försvann i en datorkrasch :-(
7 rätt hehe supersvårt:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Riktigt klurigt ju :P 10 rätt här..
Hehe, jag hade 2/19 

! Jag suger verkligen på färger!
haha jag fick 5:3
♥kram Linnea♥
13 rätt. Antog att vissa var kluringar när de i själva verket inte var det alla gånger :P Kul!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
hehehe försök att slå 16 fel =((
Bara 5 rätt av 19 .Men hade varit roligare om bilderna var med också i facit för nu vet man ju inte hur man tänkte fel liksom ;)
ha ha jag hade 7 rätt och dom flesta var gissningar, den enda säkra var Himalayan …. vill ju ha en själv. :-D
9/19 var ju inte fantastiska resultat ;) Alla jag var osäker på tog jag den knasigaste färgen/kombinationen på för dina grisar brukar ha märkliga färger Emmy, haha.
Hanna
9/19 = Över förväntan