Vila i frid älskade Turbo
Igår den 28:e december fick vi ta min underbara kelgris till veterinären för avlivning. Han hade ont i magen och var svullen på ena sidan. Jag hade provat allt från pro-viva, massage och ny kost till veterinärbesök och medicin men ingenting hjälpte. Det var den värsta dagen i mitt liv. Han fick somna in i min famn efter tre sprutor av olika preparat. Kan inte beskriva hur mycket jag gråtit. Det känns så obeskrivligt tomt utan honom. Det är som att hjärtat gått i tusen bitar och blöder av saknad. Jag hör inte längre hans glada marsvinston som ropar efter mat och ser inte hans glädjeskutt och små tassar komma springande så fort man kommer in genom dörren
Turbo var ett jättecharmigt och nyfiket marsvin som jämt stod med tassarna lutade mot stenen eller matskålen och tittade ut. Trots att han var liten var han tuffingen i buren. Lakrits hade inte en chans. Han älskade gurka och morot och tyckte om att bli kliad under hakan.
Matte saknar dig av hela sitt hjärta.
Vila i frid älskade turbo <3
Sov sött Turbo…
Sov sött, Turbo 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sov så sött Turbo 
Sov gott Turbo 
Mvh Linnea
Vila i frid Turbo ,
vet hur det känns, har mist min Lady 16/12, som du säger:det värsta dag i mitt liv. Tänker på dig….
Vila i frid Turbo! :'(
Tack för alla fina inlägg <3
Vila i frid Turbo. Och tröstkramar åt dej TS.
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
De e jobbigt att mista en vän :(
Tröst kram TS. Sov gott lille Tturbo.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jag vet hur det känns att förlora någon man älskar.
jag fick reda på en hemsk sak för ett år sedan eller ett halvårsen
att min favorit hund hade blivit överkört av tåget det var hemskt jag grät i minst en två månader jag kommer snart börja gråta igen jag vill inte skriva något mer om det nu.

sov gott lilla Turbo vi kommer alla minnas dig

Vila i frid Turbo!