Minskad aktivitet? :/
Tycker att det har blivit MYCKET oaktivare här inne! Massor av gamla trådar finns på "Senaste inläggen" och det finns ingen som är skriven denna timmen ens.
Vi måste skärpa oss tjejer, inget roligt att komma in och inte hitta nått skoj att läsa.
Själv ska jag dra mitt strå till stacken och skriva roliga inlägg, kommentarer och sådant. :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Håller helt med dig!
Heelt tomt är det :/
- Mvh Emma

Skriv vettja! :-)
www.frihetenskaniner.se

Håller med dig! Jag blir besviken…helst som jag själv har dragit igång några trådar de senaste dagarna…
Visst har det blivit lite mer aktivitet, jag som trodde att det var bara jag som tyckte det. Men så här blev det en gång förut, men efter det så satte det av i full fart med nya inlägg, och nu har det saktat in igen. Hm, kanske det är för att dom flesta fått svar på sina frågor osv? Aja, himla frustrerad blir jag i alla fall när man loggar in och inte har något nytt att svara på :) jag kan tillägga att jag ska försöka lägga in nya trådar jag också, så fort jag kommer på något bra! :D
Jag håller med, på ridsport-, foto-, hästfoto.ifokus t ex. bara rasar det inte inlägg (kanske mer medlemar dock). Fast jag är ju inte jätte aktiv här så kanske är det mitt fel ^^'
Kram Hanna
Hanna
Jag vet med mig att jag varit alltför lite aktiv på lång tid nu… Orken räcker inte riktigt till för mig. Jag blir alltid mycket tröttare o mår sämre när det blir soligt o varmt…

#4 Ja…jag blir oxå så hilma putt när jag loggar in och jag finner att det inte finns nått nytt att svara på…men de senaste dagarna har det blivit lite bättre här inne på marsvin ifokus….Det e ju tur att det finns fllera favvo-sajter sp man kan växla lite… =)
#& Vad tråkigt att höra att du mår sämre nu när det är så gott väder ute. Hur är det med dig?
Det är nog som MatildaW skriver, att de flesta fått svar på sina frågor. Men det kommer alltid att gå upp och ned i aktiviteten, beroende på vad som händer runtom en utöver sina marsvin. Nu är sommaren på språng och det är mycket som händer då coh man hinner kanske inte med att sitta framför datorn lika mycket. När hösten och vintern sedan är här igen så kommer man nog ha mer tid framför datorn igen. Men det är ju roligare när folk skriver, självklart! Jag är ju men överallt här på iFokus och andra ställen så jag har fullt upp ibland att hinna med, och jag har ett liv utanför datorn fast min man har lite svårt att tro på det 
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#8. Haha, tur att du inte är en datanörd, som min mamma visat sig vara nu, i alla fall när hon upptäckte att iFokus var ett forum *s*
Men som du säger, folk hittar nog på lite mer saker att göra nu hemma, typ, göra vårfint och sånt, eftersom det är så fint väder nu 
Jag vill också uppmana alla som inte är tjejer, det vill säga killar, att också skärpa sig :-)
man måste faktiskt inte vara tjej för att ha marsvin, så det så!
:-)
Henrik
#7 Jodå, hyfsat. Är mest trött plus att eksemet/klådan gör mig galen. Samma visa varje vår/sommar. Men nu skulle det ju bli svalare så då kanske jag blir piggare. 
#10 - Bra sagt!
Mer marsvin åt killarna!
Hanna

Nu tycker jag allt att det är bra med aktivitet igen….eller hur?? =)
Reagerade oxå på det, det är sexistiskt!
Bra, Henrik tt du sa till, jag är ju så seg^^
Helena

skriv mera allihoppa,så blir det bättre

skriv mera allihoppa,så blir det bättre

jag skriver HEJ ALLIHOPA
Hoppas allt är bra denna måndag kväll ! Hihi ^^

jag skriver HEJ ALLIHOPA

jag skriver HEJ ALLIHOPA

förlåt för alla inläggen, var bara meningen att det skulle komma upp 1 ju 
Sexistiskt är det väl inte, men däremot stereotypt tänkt. Och
det kan ju göra att killar känner att dom inte hör hemma här eller
i marsvinsvärlden alls, och det vore ju tråkigt. Och egentligen är det
ju lika illa att säga brandman, sjöman och så vidare, fast åt andra
hållet då.
Men hur som helst, jag är såklart för mer aktivitet här! oavsett
kön, både på marsvinen och dess vårdare :-)
#21 Klart killar är lika välkomna som tjejerna här inne ^^, Även om det verkar vara flest tjejer som har marsvin.. hihi :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag tycker det är sött med killar som har marsvin
Min pojkvän är ursöt när han myser med våra små killar
Yrkena heter brandman, mm. Just för att männen faktiskt är starkare, bygger lättare muskler. I början fick inte damer åka i ett skepp alls, ännu mindre tsm med karlarna
Helena

Det låter lite roligt när man säger brandkvinna, för att man är van vid att det heter brandman !

Hemma i min lägenhet finns det marsvin och kanin. silverfiskar också. så det är klart killar kan ha smådjur liksom. visserligen är kaninen flickvännens men ändå.

Japp, jag har 4 st små vilddjur. Jag vill också ha peircing i ögonbrynet!

Gulligt :) Dina busar e jätte söta (alla andras med, såklart, hehe) Då får du göra det
Du passar säkert i det .. hehe
#24. Det är sånt där tänkande att dela på könen och se det som uppdelade jobb. Det finns tjejer som också har det lätt att bygga muskler [muhaha, se bara på Pippi ;)]
vi diskuterar precis sånt i skolan nu, så jag har fått fram några bra åsikter om det 
Killar har massa hormoner, som gör att dom bygger muskler bättre
Helena
#31. Enligt min läkare finns det tjejer med hormoner också, och jag har några gånger sett när killar fått stryk utav tjejer.. Så det finns.
#32 Ja, det växlar ju från varje enskild individ :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#33. Precis 
Testosteron heter det.
Vill inte säga emot, men killar är vanligtvis starkre än tjejer pga testosteronet
Helena
Testosteron heter det.
Vill inte säga emot, men killar är vanligtvis starkre än tjejer pga testosteronet
Helena
#37. Ja det är sant. Men som sagt, alla är olika individer, och därmed finns det tjejer som också har lätt att bilda muskler och som kan vara starkare än killar :)

jag vill vara starkare än en kille ^^ en Pippi :D haha
#39. Det finns nog många du är starkare, de finns alltid nån :D jag har hittat massor :P
Jo, precis.
Helena

#40 Men det låter kanon ju :D haha .. Då får jag ut o leta efter dem :P
#42. Haha, ja, gå på stan, så ger du en och en annan en snyting, så ser du vem som ramlar lättast, förmodligen är du starkaren än den *s* 

[skojade bara, så jag vill inte ha några onödiga kommentarer].
Det där var roligt, Matilda. *asg*
Helena

#43 Hade varit kul o testa ^^ haha ! Fast det hade nog slutat illa tror jag :P men roligt hade det varit ^^ haha
Aa..man hade nog blivit stämd. Tänk om man tog fel, och puttade på äkta boxaren!
Helena

ILLA
då hade jag velat kunna göra mig osynlig :D
Hm, då hade jag, som är så liten, sprungit in bland en massa folkmassor och gömt mig, och nog försökt smuggla mig därifrån :P

HAHAHA ^^ e man kort så funkar det alltid :P jag är nästan 1.80 lång så jag inte direkt gömma mig bland folk :P jag syns :D hehe
JAg är knappt 1.60
Helena

OFF TOPIC!
www.frihetenskaniner.se
#51. Sry.

#51: Vad gör det om det är lite off topic? Det skrivs ju i alla fall. Och aktiviteten ökar. folk har roligt och trivs här inne. Och då skrivs det mer seriös också.
Bara en tanke så där. ;-)
mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Bra sagt, Åsa :)
Vi flummar lite bara^^
Jag älskar ordet "flummar", för det är sån jag är :)
Helena