Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: avelungar
Läst 1217 ggr
godisgrisen
3

Safaris tvillingflickor

Chokladfabrikens Safari nonself chocolate magpe och Chokladfabrikens Alastor Moody nonself blak magpie har just blivit föräldrar till två fina döttrar. Stora och fina är de båda väger 109g och båda är nonself black magpie. I morgon då de torkat återkommer jag med bilder på underverken!

Både mor och döttrar ser ut att må bra och födseln gick smidigt och fint.

Abico
0

Vad skönt att de äntligen dykt upp! Grattis :)

Hanna 

[Pauline T]
0

Grattis! :D

_Charlie
0

Åh vad roligt, grattis!! :)

Aristarcos
1

Grattis till de små, foto är ett krav :)

Charlotta-B
0

Grattis! =)

Charlotta-B

Arinah
0

Grattis! Nu börjar det bli ljust, när kommer bilder på julgrisarna? Väldigt nyfiken är jagGlad

godisgrisen
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Troja och Cockie.

godisgrisen
2

Väldigt rutigt men det fattas lite fält och rätt sorts rutor och rygglinjerna är inte perfekta. Lite långa nosar men fina öron utan veck. Det var raskrassheten nu till det jag verkligen känner för dessa små flickor! DE ÄR UNDERBARA! Friska stora pigga och jättesöta!

[Pauline T]
0

Åh så söta! :)

_Charlie
0

Herregud så söta, och så roligt med så mycket vitt! :)

Atensia
0

Grattis! :) Underbara!

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Cola&Bacardi
0

Grattis! Super fina namn :)

Mvh Linnea 

NinaS
0

Grattis till gullegrisarna!

Sanni
0

Åh vilka sötnosar! :) Grattis!

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Binajis
0

Åh vad fina! Påminner lite om tricolor-varianten på möss med de "gråa" inslagen. Snyggt! Skrattande

http://mus.ifokus.se/articles/4d713988b9cb462227050d2b-in-close-up-chilloutarea-mousery

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Eulwen
0

Har varit borta från mif ett par dagar men så kul att gå in igen och se detta! Jättefina, grattis! Glad

Mixxie
0

Så söta! :) Grattis!

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

godisgrisen
1

Tack! Ja de är söta!

Äh jag försökte lura mig själv… tycker att jag har lite fullt här så jag tänkte sälja båda… men det gick inte de är för fina! En av dem kommer att stanna trots allt. Hon med bästa teckningen och huvudet. De är väldigt jämna i storlek teckning och så lika. De är helt underbara, stora och duktiga! Äter bra och växer så det knakar! Mamma Safari gör ett bra jobb.

I dag fyller de en vecka och ska få komma ut på golvet och springa för första gången. Spännande!

Arinah
0

#18 De är hur fina som helst. Förstår att hon får stanna. Grattis igen:-)

Aristarcos
0

#18 det förstår jag också att du sparar en av dem :) det blir nog bra!

Eulwen
0

Jag skulle också sparat en om jag var du. Glad