kistamässan
är det nån som ska till kistamässan(5-8 jan) eller har varit där förut?
ställer dom ut djur ellr kan man köpa saker? isåfall, ställer dom ut marsvin?:)
♥kram Linnea♥
Hade velat dit men för långt för mig att åka :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har varit där några gånger och ja man kan köpa både djur och tillbehör :)
Det brukar vara tex ponnyridning, kaninhoppning och olika djurutställningar. Men tyvärr inte marsvinsutställning :/ Det fanns det förut som jag brukade vara med på men nu har SMF bara en klapphörna.
Du kan läsa om aktiviteterna på husdjursmässans hemsida
jag läste nu på deras hemsida o det stog att man inte kunde köpa djur därifrån:) men annars verkar det vara roligt!:)
brukar tillbehören(lite konstig fråga) kosta mycke eller lite mindre,för en del såna där mässor och sånt brukar ta ganska mycke betalt för tex en vanlig enkel kamm för typ 200 spänn^^
♥kram Linnea♥
Husdjursmässan i Kista är jätteroligt! Jag har åkt dit varje år så länge jag minns samt stått i Svenska Marsvinsföreningens monter i åtminstone 4år tror jag! I år kommer jag befinna mig i montern 5-7, är ni där då så kom jättegärna förbi och säg hej!
Vi kommer, som nämnt, inte att ha en utställning under mässan, däremot kommer klapphörna att finnas. Personligen kommer jag att ha med mig en slät pet, en aby och en klassisk virvelpet! Utöver det kommer det att finnas marsvin i flera olika varianter.
Det brukar vara kaninhoppning, agility, kattutställning och diverse andra typer av uppvisning av djur förutom olika föreningars montrar. Brukar vara väldigt trevligt, även trevliga priser på diverse djurprylar!
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
jag tänkte nog åka dit och kolla. Aldrig varit där förut.
Med sunt förnuft kommer man långt!
Puttar denna tråd så att de som har möjlighet att komma inte missar tillfället!
Imorgon går mässan av stapeln! 
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
japp;) då ska jag dit!:D
♥kram Linnea♥
Å jag bara jobbar och jobbar hela tiden då mässan är, jättetråkigt. Vi var där med klappdjur förra året det var kul! Hoppas ni som åker dit får det bra och att många marsvinsintresserade får lära sig massor!