Sheltie trots ej 100% renrasig?
Miku är efter en renrasig Sheltie hane. Modern en slät hona (PET), med okänd stam.
Går Miku ändå som Sheltie men oregg eller som Pet? Oavsett så är han min lilla kille 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
sååå fin=))
#2 visst är han. Helt bedårande.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Oj vad med päls han har fått sedan jag såg han på bild sist :P
Ska du ställa han i Bäckebo? :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Yes. han ska med till Bäckebo. Anmälde honom som Pet. Men är han en Sheltie trots att han ej är 100% renrasig? Ser ut som en sheltie iaf
…………………………………..
#5 Åh då får jag träffa han! =D Skoj.
Hmm vet faktiskt inte. Men han ser verkligen ut som en sheltie :)
Jag hade en sheltiehona innan, hon fick 3 ungar med en korthårig pethane. Sålde 2 av ungarna, men flickan i den kullen som jag sålde, hon svär jag på fick lång päls, syntes redan när honvar 4-5 veckor gammal.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj vad fin och stor han har blivit! Ska verkligen bli skoj att se honom i Bäckebo :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Japp, han räknas som sheltie :-) men han kommer tyvärr inte kunna hävda sig i rasklass eftersom det krävs mycket mer päls för det.
#8 nej självklart. Har inga tanker på ställa i ras iaf. Alldeles för mkt jobb ;) Sen som du säger. Mkt mer päls. NU har han lagom päls för som torr viker den upp sig & nuddar inte marken.
…………………………………..
Åhh så söt! :D