Mina sötnosar
Nu när alla tovor är borta tänkte jag lägga in lite bilder på mina tjockisar.
Jag har inte kommit på några namn åt dom så kom gärna med förslag. Vore även kul att få veta vad dom är för fäärger.
Bilerna är inte jätte bra men dom får duga för nu =)
Första bilden är på den äldsta som är ca 4 år om jag inte mins fel.
Så söta :) Är inte ås bra på färger så nån annan får hjälpa dig :)
Jättefina!
Vad fina! Vet du var de kommer ifrån för iallafall den första ser ut att vara riktigt fin rasmässigt, den andra är roan och det är fortfarande relativt ovanligt inom långhår.
Färgerna är golden/white coronet på den första, den andra kan jag inte se på bilden vilken ras, är hon mer än svart förutom det vita? Den tredje är en peruan, ser ut som hon har extravirvlar dock, lemon- eller buffagouti men med tanke på hur ljus rumpan är så troligen lemonagouti/cream/white
#5 Tack! Nej, jag köpte dom via blocket och hon jag köpte dom av hade tagit dom från ett jourhem. De jag vet är att den första som är äldst har bott hos någon innan och varit väl omhändertagen tidigare mer vet jag tyvärr inte. Men va väldigt kul att höra att hon är rasmässigt fin. =)
Den andra är Mest vit lite svart och lite ljus beige i ansiktet. Vi gissade på att hon kanske kan vara texel eller hur de nu stavas. Men då ingen av dom har någon form av stamtavla kan man ju aldrig vara säker. =) Men jag tycker om dom lika mycke iaf.
Den tredje är lite mörkare på rumpan än va de ser ut på bilden de är även mer mörkt men pga alla tovor hon hade så är den mörka pälsen väldigt kort.
Vilken supersötis den första! : ) Men dom andra två är också söta : )
#1 Ser ut som white/cream/black enligt bilden. Söta marsvin :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Åh så fina, blev extra förtjust i andra marsvinet ;)
MVH Ida
// Ida och marsvin.
"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"
Söta!
Mvh Linnea
Söta allihopa men lilltjockisen på andra bilden var ju bara såå söt:)
Jätte gulliga! ^^
#11 Hehe tjocka är dom alla tre :P