Landskronautställningen 14/1
Idag är sista anmälningsdag till Landskrona den 14/1.
Vilka är det som ska dit? :)
Hanna
Jag ska dit !
Ska bli jätteroligt att åka på årets första utställning 
Jag tar med :
Midas i pet och ost
Frasse i pet och ost
Gea i ost
Hulda i ras
Jag ska dit men sitter (som vanligt) med världens beslutsångest om vilka som ska med. Har 7st som går i samma klass så känns rätt dumt att ställa mer än en av dem eftersom de annars kommer att konkurrera mot varandra (lite taktiktänk :-P)
Väljer mellan Rema, Rosa, Ellen och Vivi men lutar åt Rema denna gången.

Jag ska dit (och min systerdotter ska förmodligen med), den här gången ska jag nog komma iväg också ;-)
Har anmält
- Aztrid (Sweet Dream's Madicken på Junibacken) teddy, 50,0 mån i ras.
- Alice (Sweet Dream's Lady Walice Wish) teddy, 3,5 mån i ras & pet.
- Werner (Sweet Dream's Sir Werner Wish) teddy, 3,5 mån i ras & pet TILL SALU
- Walter (Sweet Dream's Sir Walter Wish) teddy, 3,5 mån i ras TILL SALU
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag tog mig i kragen och anmälde jag också, och så ska jag se till att komma iväg ;)
Abicos Solchanar, Self DEW, 14,5 mån - pet & ras
Kickan, Nonself lilac/golden/white, 17,5 mån - pet & ras
Chokladfabrikens Gigabyte, Nonself black magpie, 8,5 mån - pet
Hanna
Jag har anmält ett gäng :)
Emeo´s Ninja la Silla - Ras
Emeo´s Baja Päron - Ras
Stormviskaren´s Gibbs - Ras
AbbyLines Petronella - Ras
Bamiras Spirit - Pet
Bamiras Lilly - Pet
//Jessica - SMF 460 Emeo´s
Det blev Honey, Lisen, Rema, Vida och Dovv, alla i pet. Det är bara Rema som är ställd innan och det är väldigt länge sedan. Hur ska detta gå, matte är också ringrostig som tusan ju :-P
Jag ska dit och förhoppningsvis sitta med som domarsekreterare för första gången :) Ska bli jättekul i väntan på att jag själv kan komma igång med utställandet igen.
Finns det möjligen någon stockholmare med omnejd som ska dit och kan tänka sig att transportera ett marsvin med sig hem efteråt? 
Knuffar lite på tråden för att göra den synlig för min potentiella räddande ängel och bärare av goda ting! 
#9 Eulwen - några av domarna kommer väl från Stockholm, Maria Wigenborg och Ida Högberg. Du kanske kan prova och kontakta någon av dem för att se om de har möjlighet att ta hem ditt marsvin. Tyvärr har jag inte nummer till någon av dem men du kan säkert hitta deras hemsidor på Svenska marsvinsföreningens sida.
Lycka till!
/Jessica
Tack för tips! Har mailat dem och frågat även om det kändes lite fräckt då jag nog aldrig mött någon av dem. Men frågar man inte får man inget svaaar…! 
Nu har jag hittat transporthjälp!