Eragons pensionat
jag ska åka upp till fjällen och har sett att eragons i göteborg har inackordering. Någon som har erfarenhet av att lämna sin amarsvin där?
Jag! :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Var det bra?
De e jätte bra. Man kan vara säker på att de blir omhändertagna:) Kommer hem med klippta klor, rakad päls(långhår) och rena i öronen. Nackdelen är priset:(
Kostar de inte 25 kr/marsvin och dag?
För det tycker inte jag är så mycket. Jag har ett långhår, men jag vill inte ha henne rakad, men jag hoppas att det är valbart :)
vi lämnade in vårat långhår och sa att vi inte vill ha det trimmat, vilket vi inte fick :P
det är jättebra! vi har lämnat våra grisar där flera gånger :) på sommaren får dom vara ute hela dagarna och tugga gräs och på vintern har hon dom såklart inne ;) dom har det jättebra däär :)
priset har jag ingen aning om, det är mina päron som tar hand om det haha ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Har varit och adopterat marsvin där för ett par år sedan, kanonbra ställe! Marsvinen blir väl omhändertagna dessutom! 
Då kanske jag ska ringa och höra om de har plats för två små grisar i 5 dagar. De är mina ögonstenar så vill inte lämna bort de utan att veta lite mer om stället :)
Det står att marsvinen måste vara försäkrade. Är dina det?
Ja de är de :)
just det! som #8 säger, dom måste vara försäkrade, nytt sen förra året:P vi hade inte försäkrat våra, men ville ha dom där då det är så bra så vi skaffade försäkring :P
_(f.d MelvinMimmiLufsen)