Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1004 ggr
[Driva]
0

Eragons pensionat

jag ska åka upp till fjällen och har sett att eragons i göteborg har inackordering. Någon som har erfarenhet av att lämna sin amarsvin där?

Frida B
0

Jag! :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Driva]
0

Var det bra?

[tjejensomlovemarsvin]
0

De e jätte bra. Man kan vara säker på att de blir omhändertagna:) Kommer hem med klippta klor, rakad päls(långhår) och rena i öronen. Nackdelen är priset:(

[Driva]
1

Kostar de inte 25 kr/marsvin och dag?

För det tycker inte jag är så mycket. Jag har ett långhår, men jag vill inte ha henne rakad, men jag hoppas att det är valbart :)

Frida B
0

vi lämnade in vårat långhår och sa att vi inte vill ha det trimmat, vilket vi inte fick :P

det är jättebra! vi har lämnat våra grisar där flera gånger :) på sommaren får dom vara ute hela dagarna och tugga gräs och på vintern har hon dom såklart inne ;) dom har det jättebra däär :)

priset har jag ingen aning om, det är mina päron som tar hand om det haha ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[morat]
0

Har varit och adopterat marsvin där för ett par år sedan, kanonbra ställe! Marsvinen blir väl omhändertagna dessutom! Glad

[Driva]
0

Då kanske jag ska ringa och höra om de har plats för två små grisar i 5 dagar. De är mina ögonstenar så vill inte lämna bort de utan att veta lite mer om stället :)

Royalz
0

Det står att marsvinen måste vara försäkrade. Är dina det?

[Driva]
0

Ja de är de :)

Frida B
0

just det! som #8 säger, dom måste vara försäkrade, nytt sen förra året:P vi hade inte försäkrat våra, men ville ha dom där då det är så bra så vi skaffade försäkring :P

_(f.d MelvinMimmiLufsen)