Är han satin?
Är lite orolig för min Bengt-Anton…
Han har väldigt glansig päls, och har enda sedan jag fick honom varit väldigt len. Tänkte först att han var badad i något som gjorde honom så len, men det borde väl gått ur nu?
Lägger in några bilder, vissa är tagna med blixt, andra utan.
*tagen med blixt*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
tror inte han är satin. Men jag är inte så bra på att se sådant, en del kan ju vara luriga.
Nej det tror jag inte att han är, jag ser inget som ser misstänkt ut iaf men jag tror det är svårare att se på så mörka marsvin som inte har något vitt i sig!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#2 Okej. :)
för mig spelar det ju egentligen ingen roll, han får ju vara här ändå, men kan ju vara bra att veta ifall det skulle hända.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Satiner ser ju lite feta/blöta ut i pälsen. Jag tycker inte att han ser ut som satin dock, förutom möjligen på bild #1. Jag tror inte du behöver oroa dig :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#5 & #7 Tack, skönt att höra! :-)
// Anka
#9 Så snygg han var!
Nej, han ser inte ut så i verkligheten. Puh :)
// Anka
#10 Ja, verkligen! Jag träffade honom på Landskronautställningen och föll pladask
# Tack Emmy, han är verkligen fin, står ofta och beundrar honom. Tyvärr går det inte att behålla alla hanar.