Välkommen Musse
Idag var jag och hämtade mitt andra marsvin. Det blev tydligen en albino. Vit med röda ögon. Gör inget då jag sökte en kompis till Yoshi (fd Jack Sparrow) och inte till avel. Just nu håller dom på och rangordnar sig i buren. Dom var först i köket på golvet.
Gav dom mat men det var bara min gamla hane som bestämde sig för att äta. Haha.
Lite bilder på underverket dock av dålig kvalité, tagen med mobil.
I marsvinsvärlden heter det inte Albino, utan PE White (PinkEye står PE för) :D
Charmig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Då lärde jag mig något nytt. :)
#5 Ja man lär sig något nytt var dag :=D Det är det som är så roligt med marsvin, mycket att lära! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja verkligen. Det är spännande det här. Som sagt har jag haft massor av djur men aldrig ett marsvin. :p
#8 Naw så söta! :-D
Hihi ser lite plågsamt ut för Musse under Yoshi men tydligen hade dom själva valt att ligga så. :p
Dom gillar det. Pigge och Bernad älskade att ligga så under mamma Sally när dom var mindre :-D
Åh så söta! ;-D
Nu har dom lugnat ner sig. Båda sitter och smaskar på ett varsitt håll. Sen tror jag att lilla Musse har tagit över det stora huset i buren. 
Underbart att Yoshi fått en ny kompis. :) Långhårig p.e. white, ser jag. Vilken sötnos! Grattis till tillskottet!
Är allt bra med Yoshi nu förresten? Han var väl förstoppad(?) förut.
#8 Haha, åh, så rart!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#14 Jo hans mage verkar vara i bra skick nu. Massor med bajs i buren och inget som fastnat i rumpan.
Tack. 
Vilken sötnos! :)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Tack. :)