Nya bebisar. Namnförslag?
Skrev i ett tidigare inlägg om situationen här hemma med våra två grisar som vi fick separera. Den tydliga deppressionen som båda visade när de var ensamma resulterade med två nya pojkbebisar.
Vi blev förvånade över hur bra sammanföringen gick här hemma. Korfen(den mer försiktiga) visade sig vara en gentleman och Bäsen(den dominanta) Har inte visat ett enda tecken på agressivitet,utan tar det väldigt bra. så håll tummarna*
Här kommer lite dåligt tagna bilder. Vi har inte bestämt namn än, så kom gärna med förslag. :)
Nils-Oskar och Pär-Edvin 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Aaron, Kovo, Koda, Kenai, Denahi, Sitka, Chet, Clocksworth, Maurice, Lefou, Mowgli, Banzai är exempel på namn jag tycker är fina.
http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/ är en sida där man kan skriva in namn på "föräldrar" o se vad som "passar" ^^ Ganska kul :P Sen finns massa namn och statistik också så där kan man också få tips och ideér :)
#3 haha fastnat på namn från filmen björnbröder ?
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Gillar dem namnen ;) Och har aldrig haft ett handjur så har inte kunnat döpa någon till det ^^ haha. Gillar disneynamn över huvudtaget :D He's the man B-)
Tintin och Milou eller kanske Albus och Aberforth (Dumbledore) Fred och George, Sirus och Lupin, Jack och Damien, Stefan och Damon, Artemis och Butler, Luke och Peter, JD och Turk, Barney och Ted/Marshall och Ted, Heath och Erik, Sevurus Snape och Draco Malfoy, Charlie och Bill kanske! Om Jag hade haft tjej marsvin så skulle dom lätt hetat Katniss och Prim! Nu har du allafall några att välja på! ;)
Och ja jag gillar böcker! :)
Kram Karro :)
#5 håller med =)
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Tack för alla förslag! :)
Det blir nog namnen Junior, Milou eller Barney.
Men håller samtidigt med, disneynamn är riktigt fint!
#1 Oj vilket litet charmtroll! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Jööses så söta!!
Bill o Bull är mitt föslag 
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
tycker lite "gamla" namn är söta:D såsom Greta te.x.:) haha madicken är lite gulligt oxå:)
♥kram Linnea♥