Namnhjälp rexkille tack!
Bilden är inte den bästa. Jag tog den snabbt när han precis hade kommit hem för några dagar sedan, och nu när jag kom på att jag skulle göra tråden är batteriet i kameran dött, så den får duga. ;)
Här har vi då lilla rexpojken Abbylines Namnlös.
Det står verkligen still i huvudet så jag mottager tacksamt lite bollning av namnförslag.
Jag gillar inte smeknamn och namn som Fluffis och Sötis och Kakan osv. Han är min allra första avelshanne och är så otroligt fin att han behöver ett namn med pondus tycker jag. ;)
Vad tycker ni?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Tack Frida!
Jag funderade på Bingo. Ett sådant namn kan väl inte ge annat än tur eller? :D
Rex? :) De hette min första avelshane (också av rasen rex). Jag tycker det är ett namn med pondus, samtidigt som det är sött :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#2 Bingo var med charmigt :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
mr king
Bara för det kommer jag med mina gammelnamn här 
Pär-Edvin eller Bengt-Axel eller kanske Nils-Eskil? :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tintin och Milou eller kanske Albus och Aberforth (Dumbledore) Fred och George, Sirus och Lupin, Jack och Damien, Stefan och Damon, Artemis och Butler, Luke och Peter, JD och Turk, Barney och Ted/Marshall och Ted, Heath och Erik, Sevurus Snape och Draco Malfoy, Charlie och Bill kanske! Nu har du allafall några att välja på! ;)
Kram Karro :)
Tack för fina förslag! :D Jag har dock bestämt mig nu för ett namn som betyder respekt, makt, beskyddare och massa pirr i magen hos flickorna. Edward.

Dermot - jag älskar dina namn, dom är så fruktansvärt fula att de blir coola. Jag har till och med berättat om Bengt-Anton för min mamma. ;)
#9 Jag tycker dem är riktigt söta! Haha 
Men en Edward blir bra ^^ Min kisse heter faktiskt Nils-Edward ;))
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Edward passar jättebra! :)
Jag tycker också Edward blev jättebra. Han ser så liten och bedårande ut just nu att Edward inte riktigt passar, men förhoppningsvis växer han i namnet till slut. ;)
#12 Du får göra som vi gör med brorsan, kallar honom Eddie när han är söt och snäll. Edward när det är allvar ;)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#13 Haha jag tänkte faktiskt det. Att det nog blir Eddie man säger. ;)
Är inte bra på att tipsa namn men Bojan som skrivs i #1 är inget bra, ett tantnamn ……… :-)
#15 Haha jag har aldrig hört Bojan förut. Men ett tantnamn ska han inte ha lille Edward. ;)
Kände en Bojan när jag var liten :-)
Men Edward det blir ju jättefint :-D
Och jag tänkte direkt Bruno. Men Edward är fint=)
#16 Nä Bojan är inget tantnamn :) Vet en shettis som heter det, en vallack. Tycker det är mer killnamn är tjejnamn.
Edward blir ju jättebra!
Mvh Linnea
Edward Cullen ;)
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
#21 Såklart. ;)
#19 Jo kanske det men jag kände en människa som var kvinna med det namnet när jag var liten. Hon är död nu.

#15, 19, 23
I Sverige är Bojan ett kvinnonamn, det är dock även ett slaviskt mansnamn (med betydelsen 'stridslysten') så man kan väl säga att ni har rätt båda två :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#24 Tack då vet vi :-)
#24 Tack då vet vi :=D