Bebisarna Peps och Plura
Tänkte fylla på magpietemat med 2 söta bröder. De föddes 10/9 i en kull på 4, men 2 syskon somnade tyvärr in ganska omgående:-(
Killarna är pigga, Peps gjorde faktiskt popcornskutt första dagen.
Mamma till pojkarna är Gnittra (Chokolate magpie) och pappa Chokladfabrikens Nimbus 2000 (Black magpie)
Peps är en chokolate magpie med ganska ok teckning, nästan utställningsbar. Veck på båda öronen.
Plura är DEW av magpiesort. Dvs sotad och långnosad. Ögonen ser mest ut att vara ruby eye. Båda blir troligtvis till salu om allt går bra.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vilka sötisar. Extra spännande att kolla in magpie nu när jag har planer på att börja avla. Men när Wii flyttat hit är det intagsstopp här tills rummet i källaren är röjt, stora buren byggd och rummet iordningställt som gillestuga. =)
Försöker lära mig det där med teckningen. Han skulle ha haft lite mer rygglinje va?? För fälten på sidorna är väl rätt bra?
Gud vad söta! Speciellt den till höger (den vita) brukar inte falla för vita djur, men denna föll mig i smak :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
oj, vad gulliga 
Grattis! Synd att inte alla fick leva bara.
Den sista bilden är jättehärlig!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så söta de är! Grattis!
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Grattis! Vilka härliga namn! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Men titta vad jag hittade långt där bak. Min Plura Pussgurka! :D
Nu är jag nästan 5 månader och har flyttat 60 mil hemifrån och charmar alla med min skönhet varje dag! ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.