Paisley och Wixen
Hej! Jag är helt ny här på sajten och tänkte att jag skulle bli medlem nu när jag skaffat två marsvin :) De var båda hett efterlängtade sedan många år tillbaka då jag fick sälja mina två första marsvin p.g.a. flytt. Har saknat dem så även om det var länge sen. Så nu slog jag helt enkelt slag i saken igen! Och ännu har jag inte ångrat det!
Paisley är en sheltiehona från Lillebo´s i Skåne, 3 månader gammal :) Hur härlig o go som helst, men ligger mest i buren och slappar :) Är väldigt trygg och lätt att ta upp och ha uppe! En riktig mysgris!
Wixen är en nonself black magpie från Duetten´s i Skåne, ca 7 veckor gammal. Hon är mycket nyfiknare och busigare än Paisley och har en tuff personlighet! Har lite svårare att sitta still!
Har bara haft sötnosarna i snart två veckor men hoppas på många år och kanske tillökning så småningom med en teddyhona i färgerna white/black/golden roan :)
På första bilden är det Paisley!
Grattis! Fina "grisar" :D
Och fin bur :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis! Så fina grisar och buren ser jättefin ut! Nästan så man skulle vilja bo där själv ;)
Åh så fina, grattis till tillökningen!
Hanna
Åh, vad kul att du har skaffat marsvin! Jättefina :)
Vilken mysig bur tjejerna har fått dessutom :)
Vad fin Paisley är :)
Tack så mycket för de fina kommentarerna! Är verkligen uppspelt över det här! Funderar på att dra på några utställningar också! Ska iaf till Landskrona nu i mars men ej för att ställa ut. Har aldrig varit på någon förut och ska träffa Paisleys uppfödare där för o lära mig mer :) Funderar på att ställa i Hässleholm i maj som debut!
Jättesöta! Stor och fin bur också! :)
Mvh Linnea