OT: Tyck synd om mig lite ;)
Uuhhh, vad trött jag är nu. Jag har inte suttit ner på åtta timmar utan slitit som ett djur för att få tömt ett av badrummen, för att göra det till marsvinskarantän under ringormsbehandling och -sanering, och sedan bada, medicinera och flytta in alla marsvinen där. Nu har jag hemskt ont i ryggen och dessutom är jag både frusen och hungrig och min säng är inte bäddad utan full av saker och ensam och sorglig känner jag mig för jag vet att killen och kompisarna är ute och flänger och har massor med roligt för sig. Hallå, kan ni inte tycka lite synd om mig så att det känns lite bättre? ;) Och om någon vill komma och bädda min säng så är det helt okej, annars sover jag på soffan tror jag :P
Hanna
Aaaaw, känner med dig angående den sista biten :p Min kille är också ute och flänger, tillsammans med sin bästa tjejkompis. Och här är man fast hemma med plugget. Liiite svartsjuk blir man allt… ;)
Men jag håller ju inte på med urjobbig sanering förstås! Styrkekramar till dig för det! Stackare!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Tycker inte lite synd om dig…
Tycker extremt väldigt mycket synd om dig (och alla andra som håller på med att försöka 'utrota ormen').
Hoppas att du blir av med eländet, under omständigheterna, enkelt.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
ojj, men usch gumman, hoppas att det går bra med det !
Usch då, inget roligt :/
Lycka till med allt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack tjejor, jag fick sova på soffan så jag slapp bädda ;)
Har precis tittat till svinen och dom verkar trivas bra i sitt nya marsvinsrum. Nu funderar jag på vart jag ska börja idag, förmodligen tömma ur burarna och så måste det bli en tur till återvinningsstationen och slänga massa skräp… Lika bra att sätta fart då :P
Hanna
Urs lider med dig, Skulle få panik om jag fick in det, skikar lite styrka och ork till dig ;)
Usch, nej din stackare :'( Hoppas du blir av med skiten snart!
Nu är en (våningsburen) av tre burar demolerade. Herre jösses vad vi måste skruvat och limmat när vi slog ihop den, det var en rejält stadig sak och tog ett bra tag att ta ner. Jag ska lämna burarna en stund för att åka och köpa massor med små vattenflaskor till karantänburarna nu.
Hanna
Hur går det Hanna? När är ni klara med behandlingen? :)
Har ju själv gått igenom hela ringorms-grejen två gånger. Absolut inte det roligaste.. Men det är bara att köra på, och rent blir det ju iaf :P
#9 - Jo det går väl, det rullar liksom på rätt bra. Det mesta är sanerat och marsvinen är inne på sin fjärde vecka behandling så det är en kvar efter den här - och sen karantän. Under senaste veckan har det inte dykt upp några nya utslag och pälsen har börjat titta fram på de som varit så det känns bra :)
Hanna
#11 - #12 - Tack, det hoppas jag också!
Hanna

.