favorit djur
jo jag tycker om kanska monga djur men det jag tyckerv om mes får ni rösta på
Kan inte välja då jag älskar katt,varg,hund,marsvin, häst, leopard lika mycket;)
Och även kanin :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Valde marsvin, för att jag inte skulle kunna ha ett liv utan dom. Katt tycker jag också om, eller rättare sagt vår egen katt :P Hon är så go och annors också perfekt! ^^
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Kunde inte heller välja då jag älskar marsvin och hästar lika mycket! :) <3 Och hundar med…
Mvh Linnea
Elefanter är ju utan tvekan bästa djuret men jag tog flodhäst eftersom det också är ett gråaktigt djur ;)
Hanna
Marsvin!
<3 <3
Min vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/
Mvh Linnea
Måste säga att det var en himla rolig blandning av djur du valde. Flodhäst och leopard men inte kanin? :D
Får såklart välja marsvin.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.

Jag tycker om häst och marsvin precis lika mycket - kan inte välja mellan dom två :)
Valde hund.
Just för att min älskade Axel hjälper mig så mkt i vardagen. Marsvinen är bara ett intresse. Men hunden är ett måste. Den dagen marsvinen kan bära hem mat varor, dra kärra, plocka upp saker åt mig. Då ska jag välja dom. 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Älskar alla djur men framför allt kaniner vargar men som sagt älskar alla gör! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
valde hund för det finns inget bättre än hundar! förrutom marsvin då men man var tvungen att välja ngt ju :P
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
vargar!!
valde katt, för jag tycker att katter är ett djur som verkligen är en livsnjutare. De njuter verkligen av att bli klappade. Min katt är i alla fall underbar, kommer när jag ropar, sover i min säng, älskar att kela och är underbar :)
Sen älskar jag hamstrar också, tycker attd et är underbara djur :)
Mvh Alicia.
Jag tycker både om marsvin och hundar, men jag valde hund. :D
mitt favoritdjur var inte med… 
Mitt favoritdjur är, har alltid varit och kommer alltid att vara, hund! Men marsvinen kommer på en ärlig 2:a plats :)
Här gäller inget annat än KATT.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_