Vilken färg är hon?
Nu minns inte jag om jag lagt upp bild för färghjälp på Kihara, men jag börjar bli gammal nu så har jag gjort det och glömt så förlåt. ;) Minns att jag hade en på Ihlo däremot så helt bortglömd är jag inte.
Iaf, ska nu anmäla till utställning och vill inte skriva in färger som inte finns, pinsamt värre.
Lite sugen dock på att prova "svartspräcklig-mjuk-kaffelatte-smörkåla-grädde-prick-typ-liksom-bah" och se hur de reagerar, men jag måste ju åka dit och visa mitt ansikte sen och det vore kanske inte den bästa starten man kan få på sin utställningskarriär att bli utskrattad. ;)
Så, snälla, korrekt färg och hur den skrivs på min lilla Kihara tack!
Nej hon har ingen stam.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Ögonen är svarta, inte rubin. Black, golden, white och roan vill jag ha med. Golden/black roan?
Tycker det är lite svårt att se på bilden, men vad söt hon var och så härligt att det verkar vara bättre med hennes vikt :) Hurra!
#2 Ja hon är en riktig liten sötbit. :) Jag tog den bilden för att få med alla hennes färger på samma bild, det som inte syns på bild är vitt eller smått smått roanat med svart. :) Sen hon fick fri tillgång till fortimel har hon ökat massvis i vikt och ligger idag på stadiga 384 gram. Whoho! :D
vet inte färgen men måste bara säga att Hon var ju hur söt som helst!
hehe var tvungen ;)