Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 924 ggr
Lyan
0

Ljusa rexar = glitter?

Ni som har rexar med cream eller buff på sig, glittrar de? Mötte en creamfärgad rex för lite sedan som glittrade väldigt mycket men han är renavlad och sannolikheten för satin är väldigt liten. Min första tanke var satin men sedan blev jag osäker eftersom strävhåren är så svåra att se på och pga hans stam. Det är ju alltid lättast att kunna jämföra men jag har bara Rufsi och hon glittrar definitivt inte men så är hennes päls rätt taskig överlag.

Jag ska försöka hitta lite ljusa rexar att bläddra i nästa utställning men tyvärr är de ju inte så vanliga

Buffen
0

Jag har ju min fina Falcor i färgen silverargente, när han var yngre och i vissa ljus glittrade han rejält. Nu har det dock mattats av. Här kan du se exempel.

Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet

flocken
0

Jag har en renrasig teddy från Caviecares & hon glittrar. Beror hur ljuset landar på henne. Även min andra som är bla buff glittrar i rätt ljus. INgen är satin.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cavia
0

Jag har haft en del buff rexar, och när jag tänker efter så stämmer det nog, att dom glittrar. Kollade på lite bilder, men just glittret är visst svårt att få till på bild.

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Lyan
0

#1 Oj, vad han glittrade :-O

Just nu mår jag skit för jag är skiträdd att jag har tagit fel på mina strävhårssatiner. Det är minst två uppfödare som kollade på dem och höll med om satin men tankarna snurrar iallafall :-( Jag har haft ett strävhår för flera år sedan som glittrade på foto men ingen annan (inget annat?) av mina strävhår av glittrat