zooaffär i Stockholm
På fredag ska jag till Stockholm o jag har några timmar att slå ihjäl innan jag ska hämta mina skinnys. Jag har inte varit i Stockholm på säkert 20 år o hittar inte för fem öre, vågar inte ge mig iväg nånstans mer än genom att gå. Så min fråga: finns det nån zooaffär på gångavstånd från centralen? Tipsa mig gärna i så fall så jag vet vart jag ska ta vägen. Jag har med karta så jag inte ska villa bort mig totalt (vadå turist? nähe! fniss)

Synd, Jag är tyvärr bortrest på fredag. Annars hade jag gärna kommit och slagit ihjäl några timmar med dig. Jag har 2 skinnysar som jag inte vet så mycket om…. men de är så roliga! Mysiga och bestämda….
Några zoo-tips har jag tyvärr inte. Kommer bara på Iguana zoo som ligger på gångavstånd men som namnet antyder så är de mest inriktade på reptiler.
Hoppas det går bra för dig på resan och att du inte går vilse i hufvudstaden.

Mammut zoo kanske , ligger inte alls långt i från centralen
På denna sidan finns det även en karta hur man tar sig dit
http://www.aos.se/profil.aspx?fid=8&EntityID=858608
men som sagt det är gång avstånd
Mammut har väl flyttat till förorten trodde jag?
Det är väldigt dåligt med zooaffärer i innerstan. På södermalm finns flera, men inte i innerstan.
Hur gick det hittade du någon zooaffär ? :)
Jag tänkte att jag kunde låna tråden lite och fråga vilka zooaffärer det finns i stockholm som man kan ta sig till med tunnelbana? Och vart stället där dom ligger heter? Tänkte att nästa gång jag åker till stockholm ska kolla på deras utbud av zooaffärer :)
Farsta har en
Helena
Jag sökte på Gula sidorna men hittade ingen i centrum. Iguana zoo var den som låg närmast (den låg vid nån t-banestation men jag minns inte vad den heter nu…)
Jag tog mig inte till nån zooaffär utan strosade bara runt lite o hade det skönt i vädret o väntade på att få se mina underbara nya skinnys!
Okej men det lät ju också härligt :)
Mmm… Hittade en affär med massa drakar o sånt som jag älskar så där var jag ju tvungen att handla. Annars blev det bara en bok (om smådjur förstås. hihi…) Men nu har jag sett Stockholm så nu kan jag vänta i 20 år igen till nästa gång. Eller? hihi…
hehe okej :P Det var länge sen jag var i stockholm men man blir ju helt slut i huvut när man varit där och totalt utmattad. Men jag ska ta och åka dit upp snart känner jag :)