I morgon kommer dom hem!!
Imorgon får vi hem våra små marsvin! Idag har vi gjort i ordning buren, det var kul!
Gissa om jag längtar va! Jag klättrar typ på väggarna! (skoja bara ;D)
Åh vad roligt :) Men det jobbigaste blir sen när du får hem dom och man inte får hålla på med dom för mycket i början och man vill gosa med dom 24 timmar om dygnet :P

Grattis! Hoppas det går bra med dom. Kommer ihåg när jag fick mina flickor. Kunde inte släppa blicken från buren.
Ta massor av bilder och skicka in!!!
Vad kul. Hoppas allt går bra och att vi snart blir bombade med bilder på dom ^^
Hanna

#1 Jag håller med! Det kan nog bli svårt att hålla fingrarna i styr ;).
#2 Tack :) Ja, kameran kommer ju att vara full med en massa bilder på marsvin, jag ska skicka in så fort jag kan!

Lycka till :) Ser fram emot foto på de små liven sen :D
Spännande _Sarah, du verkar ha förberett dig väl inför detta, så jag tror de kommer få ett alldeles utmärkt hem! Kom ihåg att dom fömodligen kommer vara sjukt skrämda av hemresan och sin nya miljö i början. Massor av lycka till! :-)
Spännande _Sarah, du verkar ha förberett dig väl inför detta, så jag tror de kommer få ett alldeles utmärkt hem! Kom ihåg att dom fömodligen kommer vara sjukt skrämda av hemresan och sin nya miljö i början. Massor av lycka till! :-)
Jag har aldrig låtit dom vara ens en timme efter vi kommit hem, dom är inte alls rädda.
Helena

#6 #7 Ja, jag vill ju att dom ska få ett bra hem ;)
I eftermiddag ska vi hämta dom :D:D:D
Tack för allt! Utan denna hemsidan hade jag inte varit så förberedd :D
Åh vad kul!
Helena
Vad kul! :D
- Mvh Emma
har du fått hem dom än?:D

Japp, nu är dom hemma :D
Thea är en liten buse, och Cazzy är en liten fegis ;P haha.
Thea sprang fort ut från transportlådan, medan Cazzy gärna tog lång tid på sig ;P. Och nu sitter Cazzy i huset, och Thea går runt och spanar…. Vi kunde faktiskt klappa Thea lite ;).
Jag är såå glad nu! Dom har bara varit hemma i typ 1-2 timmar, och jag ÄLSKAR dom redan!
Haha, vad kul :) du kommer bli helt frälst i dom små monstrena ;)

#14 Det är jag redan ;P haha.
Men jag är lite orolig. Cazzy ´ligger kvar lugnt kvar i huset, men Thea ligger i höet. Jag har varit och kollat henne flera gånger, och hon har inte rört varken sina ögon eller hela sig någon gång. Blinkar inte marsvin? Man tycker ju att dom borde göra det, men jag har inte sett Thea blinka en ända gång.
Men jag har kollat, och hon andas ju, men är detta bara en tillfällig chock efter flytten?

vad roligt att du fått hem dem :D låter som två jätte mysiga marsvin :)
Åh vad roligt att du fått hem dom nu:) Hon är nog bara lite rädd efter flytten. När jag fick mina första marsvin så funderade jag också på om dom någonsin blundade :P

#16 Det är dom verkligen!
Idag var dom ute och åt, drack och busade. Dom pratar väldigt mycket, det låter så mysigt!
Jag kan knappt vänta tills vi får dom handtama, fast redan nu kan man ju klappa dom lite.
Vi la ner en liten liten gurkbit, den gluffsade Thea i sig, så det kommer nog att vara en favorit. (Det var bara dag som jag var nyfiken på om dom gillade det, så jag tänker inte ge dom så mycket gurka eftersom det innehåller så mycket vatten)

Om ni vill se marsvinen kan ni söka på _Sarah, så finns det en bild på dom sålänge tills vi har laddat över bilderna på datan.
Den bilden kunde jag inte använda i en tråd, för den funkade inte att kopiera….
Gud så söta de var! :)
- Mvh Emma
Åh! Gullsnuttar :D
Helena

Visst är dom! Jag tycker att den brun och vita har en väldigt rolig teckning, jag har aldrig sett ett marsvin med "lejonman", och det roligaste är ju att det marsvinet är den "vildaste" av dom ;P
Jag förstår inte hur jag ska få upp bilderna eller vart jag ska hitta dom?
Gå in på hennes press :D
Helena
Föressten det var inget jag såg bilden på din sida :) Urgulliga :D

Och dom är ännu gulligare i verkligheten, nu ligger dom och sover, dom har varit igång rätt så bra idag. :D

Jag är så stolt! Cazzy pluttade i lådan! Fast iof pluttar dom överallt, hihihi! :P