Navelsträng kvar,vad göra?
Jippi! Våra efterlängtade bebisar har kommit :) Tre små sötingar blev det! Dock har nummer tre navelsträngen kvar, hängandes. Ska jag klippa av den eller hur göra man med marsvinsbebisar?
den kommer torka och ramla av självmant =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Tack tack! Det var ju liksom jäääättelång, så jag blev lite fundersam. Man tycker man har läst på… men kvarbliven navelsträng hade jag visst missat!
Men vad menar du med jättelång? Kan du inte lägga upp en bild? =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
En del hund uppfödare knyter en tråd om navel strängen och klipper av om den är allt för lång. Marsvinets navel sträng ska inte vara jättelång utan bara en snutt.
4# Ja precis. Jag undrar lite vad hon menar med Jättelång. Det låter ju inte så bra =)
Mamma Hoppsan har fixat det där själv nu :) Den var 5-7 cm, så jag tyckte också att det var lite skumt… Men tack snälla ni för snabba svar! Alla tre ungarna och mamman mår jättebra :)
Okej, Ja det var lite för långt =) Men mamman brukar ta hand om sådant där =) . Vad bra tt det har gått bra =) har du bilder på de små liven ? :D
Guud vad gullig!
Men gud vad söta. Hona2 är jag helt frälst i. :D Vilken undebar färg! :D
läckra färger!
Sajtvärd på Perser iFokus
Åh! hona 1! fy vad fin hon är! 
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
De hälsar tack! :-) Hona 2 är till salu…transport kan ordnas. Det föddes även en renrasig kull igår med samma pappa som till denna. Där har jag två hanar och en hona till salu. Hona och hane finns i samma fina golden-färg som hona 1 i den här tråden. Pm:a eller sms:a mej vid intresse 070-2827563
Guuud vilka underbart söta små liv!!